بازتاب خداحافظی کی‌روش در سایت فیفا



اخبار,اخبار ورزشی ,کالوس کی‌روش

 

اخبار ورزشی - بازتاب خداحافظی کی‌روش در سایت فیفا

سایت فیفا نوشت: سرمربیان ایران و بوسنی پس از حذف تیم‌هایشان از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ از سمت سرمربیگری این تیم‌ها خداحافظی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «فیفا» گزارش داد: تیم ملی فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین پس از حذف از رقابت‌های  جام جهانی 2014 برزیل دوره جدید را با مربی جدید خود شروع خواهد کرد این در حالی است که ایرانی‌ها هم پس از اینکه کارلوس کی‌روش حاضر به تمدید قراردادش با این تیم نشد به دنبال مربی جدیدی هستند.

کارلوس کی‌روش پس از شکست 3 بر یک شاگردانش مقابل بوسنی‌و‌هرزگوین گفت: به تیم بوسنی تبریک می‌گویم. با وجود تمام احترامی که برای آرژانتین و نیجریه قائل هستم باید بگویم بوسنی بهترین تیم گروه F بود ولی موفق به صعود از گروه نشد. آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند و با سطح متفاوتی نسبت به ما بازی کردند. بازیکنان ما به لحاظ جسمانی و روحی مقابل بوسنی کم آورده بودند و نتیجه گرفتن ممکن نبود.

پس از تساوی بدون گل ایران مقابل نیجریه و شکست یک بر صفر برابر آرژانتین، تیم ملی ایران این شانس را داشت تا با پیروزی مقابل بوسنی به دور بعد صعود کند ولی در بازی آخر خود از مرحله گروهی کم آورد و به نتیجه دلخواهشان نرسید.

کی‌روش که حالا به دنبال چالش جدیدی است پس از سه سال مربیگری  در ایران گفت: در پروژه مربیگری ایران تمام تعهد خودم را نشان دادم ولی پیشنهاد تمدید قراردادی به من نشد. به هر حال سرمربیگری تیم ملی ایران افتخاری برایم بود و عاشق این کشور هستم ولی ازدواجی که تنها یک طرف آن راضی است، صورت نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: منتظر فدراسیون فوتبال ایران بودم تا به من پیشنهاد تمدید قرارداد بدهند ولی چنین اتفاقی نیفتاد. پس اینجا هستم تا از تمامی کسانی که این فرصت را به من دادند تا هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرم، قدرانی کنم. همیشه فوتبال ایران، بازیکنانم و هوادارانش در قلبم جای خواهند داشت.

سافت سوسیچ، سرمربی بوسنی هم در گفت‌وگو با روزنامه برزیلی «Lancenet» گفت: این آخرین بازی من در جام جهانی بود. متأسفانه بازی دیگری در این تورنمنت نداریم. گاهی اوقات احساس خوبی است که عاری از هرگونه تعهد باشی. می‌توانم خودم در خصوص سرنوشتم تصمیم بگیرم و این جواب من است.

وی گفت: پیروزی مقابل ایران تسلی کوچکی برای بوسنی بود ولی با این وجود به بازیکنانم به خاطر شور و اشتیاق و البته تعهدشان مقابل تیمی که برای صعود به پیروزی نیاز داشت، تبریک می‌گویم.
اخبار ورزشی -تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------