زن باردار در مسابقات دو و میدانی + عکس



اخبار ورزشی - زن باردار در مسابقات دو و میدانی + عکس

زن بارداری که یک ماه دیگر بچه‌اش متولد می‌شود، در رقابت‌های لیگ رسمی دو و میدانی آمریکا شرکت کرد!

به گزارش «فرارو»، حضور آلیسیا مونتانو زن باردار 8 ماهه‌ای که در رقابت‌های دوی 800 متر لیگ رسمی آمریکا به میدان رفت، همه را شوکه کرد. او روز جمعه در شرایطی به مصاف سایر رقبایش رفت که هیچ شباهتی با دونده سابقی که در این لیگ می‌دوید، نداشت.

بر اساس گزارش «فیگارو»، بعد از پایان این مسابقه، خیلی سریع نگاه‌ها متوجه او شد: «ورزش کردن در زمان بارداری هم برای مادر بچه که خودم باشم خوب است و هم برای بچه. من پیش از شرکت در مسابقه از پزشکم اجازه حضور در این تورنمنت را گرفته‌ام.»

آلیسیا در شرایطی در ماده 800 متر شرکت کرد که پیش‌تر 5 بار سابقه قهرمانی در همین لیگ رسمی را دارد. با این حال او در این ماده به عنوان نفر آخر و در شرایطی که 35 ثانیه با رکورد اصلی‌اش فاصله داشت از خط پایان گذشت.

برای این زن 28 ساله که سی و چهارمین هفته بارداری‌اش را تجربه می‌کرد، همین عملکرد کافی بود تا همه بایستند و او را تشویق کنند: «نمی‌خواستم فقط در این مسابقه شرکت کنم و یک دور در پیست بدوم. من در طول دوران بارداری‌ام دویده‌ام و الان حس بسیار خوبی دارم. من همچنان مثل گذشته می‌دوم و فقط تفاوتش با گذشته در این است که الان باردار هستم.»

البته آلیسیا اولین زن بارداری نیست که در رقابت‌های دو و میدانی شرکت می‌کند. پیش‌تر در رقابت‌های اوتاوای کانادا، الکسیس کوته ترمبلی، زن 29 ساله اهل کبک هم که 33 هفته باردار بود در تورنمنت شرکت کرد و چند هفته بعد اولین فرزندش را هم با سلامتی به دنیا آورد.

اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات دو و میدانی

 اخبار ورزشی - فرارو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------