میاچ جانشین باقری می‌شود / کریم همچنان به دنبال تسویه حساب با پرسپولیس است



اخبار,اخبار ورزشی ,كریم باقری

 

اخبار ورزشی - میاچ جانشین باقری می‌شود / کریم همچنان به دنبال تسویه حساب با پرسپولیس است

میاچ به تهران می‌آید تا دستیار علی دایی در پرسپولیس شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ كریم باقری از پرسپولیس جدا می‌شود تا میاچ جای او را بگیرد. جدایی از پرسپولیس تصمیمی است كه خود باقری گرفته.

 

مشكل كریم باقری با پرسپولیسی‌ها این است كه او از رقم قرارداد فصل گذشته‌اش درصد كمی را گرفته و می‌خواهد باقی‌مانده آن را بگیرد. باقری فصل گذشته با پرسپولیس قرارداد 180 میلیون تومانی بسته بود و در كنار آن هم یك قرارداد متمم با رویانیان بست كه رقم قرارداد او را به 550 میلیون تومان می‌رساند. اما باقری تا این لحظه فقط 27 درصد از قرارداد خود كه 148 میلیون تومان می‌شود را دریافت كرده.


با این حساب او نسبت به همه اعضای تیم پول كمتری گرفته است. به همین دلیل باقری با رحیمی جلسه‌ای گذاشت و از او درخواست كرد كه باقی مانده قراردادش را بدهند. مدیران باشگاه پرسپولیس هم به باقری قول دادند كه پول او را بدهند اما باقری می‌گوید این روزها هرچه با رحیمی تماس می‌گیرد مدیرعامل پرسپولیس جواب او را نمی‌دهد.


از طرفی می‌گوید حتی اگر پولش را از پرسپولیس بگیرد، مشخص نیست كه دایی تمایل داشته باشد او همچنان در كنارش كار كند چراكه تیم تمریناتش را مدت‌هاست شروع كرده و حتی به اردوی اردبیل هم رفته. ضمن اینكه میاچ هم در حال سفر به تهران است تا با باشگاه پرسپولیس برای حضور در كادر فنی این تیم مذاكره كند. با توجه به اینكه دایی به میاچ اعتقادی ویژه دارد، به احتمال فراوان قرارداد میاچ با سرخپوشان در اولین فرصت امضا خواهد شد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------