آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

ادینهو: قلعه‌نویی به من زنگ زد و گفت بیا استقلال/ آخرین وضعیت تیموریان



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - برزیل می‌تواند قهرمان جام جهانی شود
ادینهو: قلعه‌نویی به من زنگ زد و گفت بیا استقلال/ دوست دارم با او کار کنم

بازیکن فصل گذشته مس کرمان گفت: از سوی مسئولان باشگاه استقلال کسی با من تماس نگرفته اما قلعه‌نویی به من زنگ زد و گفت به استقلال بیا.

ادینهو مهاجم فصل گذشته مس کرمان که این روزها در برزیل، سرزمین مادری‌اش مشغول استراحت هست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درباره برگزاری بازی‌های جام جهانی در این کشور گفت: در برزیل همه مردم پیگیر جام جهانی هستند و خوشحالم که تیم کشورم شیلی را شکست داد اما حالا حریف سختی به نام کلمبیا داریم که باید با آنها رقابت کنیم و من برای هموطنانم دعا می‌کنم تا در بازی حساس‌شان موفق شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برزیل توان قهرمانی در جام جهانی را دارد یا نه خاطرنشان کرد: بله برزیل فوتبالی دارد که می‌تواند قهرمان جام جهانی شود من فکر می‌کنم اگر اتفاقات عجیب فوتبالی رخ ندهد برزیل و آرژانتین به فینال جام جهانی خواهند رسید و در آن بازی هم برزیل با شکست حریفش می‌تواند برای ششمین بار قهرمان شود.

مهاجم فصل گذشته مس کرمان درباره وضعیت این روزهای خودش تصریح کرد: هر روز اینجا تمرین می‌کنم تا از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی باشم من برای حضور در فصل آینده فوتبال آماده هستم و همه تلاشم را می‌کنم تا مهره مؤثری برای تیم آینده‌ام باشم.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال


ادینهو درباره شایعه حضورش در استقلال افزود: قلعه‌نویی با من در این مورد صحبت کرد که به استقلال بروم اما من این روزها برزیل هستم و از چیزی خبر ندارم اما دوست دارم با قلعه‌نویی کار کنم چرا که در مس کرمان او مربی من بود و من می‌دانم استقلال تیم بزرگ و پرطرفداری است اما همانطور که گفتم الان برزیل هستم و هنوز چیزی مشخص نیست اما خودم دوست دارم به استقلال بروم.

وی ادامه داد: البته همه چیز 50-50 است چرا که از تهران کسی با من تماس نگرفته و فکر می‌کنم آنجا صحبتی از من نیست. در حال حاضر هم نمی‌دانم چه زمانی به ایران می‌آیم اما اگر از باشگاه استقلال با من تماس بگیرند راهی تهران خواهم شد تا مذاکراتم را با این باشگاه آغاز کنم.

مهاجم برزیلی فصل گذشته مس کرمان در خصوص پیشنهاداتش اظهار داشت: از لیگ قطر هم پیشنهاد دارم اما در ایران استقلال، سپاهان و پرسپولیس من را می‌خواهند که اولین تیم خواهان من استقلال بود اما همانطور که گفتم هیچ کس از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته و فقط قلعه‌نویی درباره حضورم در استقلال با من صحبت کرد.

 

-------------------------------

 

تیموریان: اولویت آندرانیک حضور در لیگ قطر است/شنبه تکلیف مشخص می‌شود

سرژیک تیموریان گفت: اولویت آندرانیک تیموریان در فصل آینده حضور در لیگ قطر است.

سرژیک تیموریان بردار آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه گفته می‌شود «آندو» با باشگاه ام صلال قطر به توافق رسیده است عنوان کرد: آندرانیک سه پیشنهاد از باشگاه‌های قطری دارد، مدیر برنامه های او جمعه به ایران بازمی‌گردد و شنبه این پیشنهادات را بررسی می‌کنیم و آن وقت می‌توانیم نتیجه را اعلام کنیم.

وی در مورد اینکه باشگاه تراکتورسازی سپاهان و پرسپولیس خواهان جذب تیموریان هستند خاطرنشان کرد: یک ماه است با تمام روزنامه‌ها صحبت می‌کنم و اعلام کردم اولویت آندرانیک حضور در کشور قطر است. باید منتظر بازگشت مدیر برنامه‌های او باشیم تا تکلیفش روز شنبه مشخص شود، اگر وضعیت مذاکره با باشگاه‌های قطری خوب نبود، پیشنهادات داخلی را بررسی خواهیم کرد.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------