آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

نکونام پیراهن مسی را به یک پرسپولیسی هدیه داد



اخبار,اخبار ورزشی, تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - نکونام پیراهن مسی را به یک پرسپولیسی هدیه داد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران چند روز پس از اینکه گفته بود پیراهن مسی را نگرفته گفت که پیراهن مسی اکنون در خانه او است.

به گزارش جام نیوز، بخشی از برنامه بیست چهارده ویژه جام‌جهانی به این سوال اختصاص داشت که پیراهن لیونل مسی در پایان بازی ایران ـ آرژانتین به چه کسی رسیده است؟ پیراهنی که پیگیری رسانه های ایران درباره سرنوشت آن بعد از بازی بوسنی خشم کاپیتان تیم‌ملی‌ را در پی داشت.

در حالی که جواد نکونام پس از بازگشت به ایران بعد از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ گفته بود پیراهن لیونل مسی را نگرفته اما این بار در اظهارنظری کاملا متفاوت اعلام کرد که پیراهن کاپیتان تیم ملی آرژانتین را گرفته است.

نکونام پیش از این گفته بود: «من بازی‌های ملی زیادی دارم. مقابل آلمان و برزیل در گذشته بازی کرده‌ام و می‌توانستم پیراهن بازیکنان بزرگی را بگیرم اما این کار را نکردم و اینکه گفته شده من پیراهن مسی را گرفته‌ام، صحت ندارد. من ۶ سال در لالیگا مقابل مسی بازی کردم و به راحتی می‌توانستم در آن زمان از او پیراهن بگیرم. داشتن پیراهن مسی افتخار است و کسانی که در مورد گرفتن پیراهن از مسی حاشیه درست کرده‌اند اگر مسی را ببینند گریه می‌کنند. پیراهن تیم ملی ایران با ارزش‌تر از پیراهن مسی است.»

اما دیشب پس از سوالی که فردوسی پور از نکونام پرسید جواد بعد از کمی دست دست پاسخ دادن به این سوال را به مهرداد پولادی محول کرد که پولادی در این باره گفت: «من خیلی دوست داشتم پیراهن مسی را بگیرم و این را داخل بازی به او گفتم. آخر بازی توی راهرو داشتم سمت مسی می‌ رفتم که دیدم او با توجه به دوستی قبلی اش با آقا جواد دارد با او صحبت می‌ کند و پیراهنش را هم به آقا جواد داد.»

در این لحظه جواد نکونام به میان حرف های پولادی آمد و گفت: «اگر مهرداد بخواهد چون او را دوست دارد پیراهن را به او هدیه خواهد داد.»

جواد سپس رو به دوربین کرد و خطاب به بینندگان گفت: «من به همه شما قول می‌ دهم که پیراهن مسی را که در خانه ام هست به پولادی هدیه می‌ دهم چون مهرداد را خیلی دوست دارم.»

به این ترتیب راز کشف نشده پیراهن مسی با حرف های این دو بازیکن به کشف نهایی رسید. فقط مشخص نشد چرا نکونام بعد از بازی آرژانتین گفته بود پیراهن را از مسی نگرفته است ...

پولادی و نکونام بعد از آغاز این بحث تا پایان این برنامه چند بار دیگر این باره حرف زدند و با شوخی های بامزه فضای برنامه را جذاب تر کردند. نکونام در یک توضیح تکمیلی در این باره گفت: «او دوست دارد پیراهن های بازیکنان بزرگ را بگیرد و هیچ ابایی هم از این بابت ندارد کمااینکه قبلا پیراهن رائول گنزالس را از این بازیکن دریافت کرده است ...»

وی در این خصوص گفت: «در بازی هایی که در تیم ملی انجام دادم هیچ گاه لباسم را عوض نکردم، سال ۲۰۰۶ بسیار جوان بودم و اشتیاق و شور بیشتری برای بازی کردن داشتم. من هر بازیکنی را که دوست داشته باشم لباسش را می گیرم، زیرا بازی با ستاره های فوتبال افتخار بزرگی است، آنها بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند. اما لباس تیم خودم و لباس تیم ملی کشورم عزیزترین لباسم است و هیچ گاه آن را عوض نکرده ام.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------