درگیری لفظی علی کریمی با مدیرعامل؛ جادوگر اسباب کشی کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کریمی

 

اخبار ورزشی - درگیری لفظی علی کریمی با مدیرعامل؛ جادوگر اسباب کشی کرد

جادوگر پس از درگیری با مدیرعامل تراکتورسازی از تبریز اسباب کشی کرد تا لکوموتیوسوار شود.

به گزارش جام نیوز، علی کریمی که در اولین روزهای نقل و انتقالات، ماندن در تراکتور را اولویت اول خود اعلام کرده بود بعد از مذاکرات اولیه خود با مسئولان خواستار تسویه‌حساب مالی ‌سال قبل شد و بعد از پیگیری مکرر به نتیجه دلخواه نرسید تا قید این تیم را بزند.

گفته می‌شود کریمی در تماسی تلفنی با مدیرعامل این باشگاه به مشکل نیز خورده و کار آنها به درگیری لفظی نیز کشیده است تا تمدید قرارداد او با تراکتورسازی به‌طور کامل منتفی شود.

کریمی روز گذشته نیز با حضور در تبریز، وسایل خانه خود را جمع کرد و به تهران فرستاد تا پرونده حضورش در تراکتور را بسته‌شده بدانیم.

حالا کریمی با وجود داشتن پیشنهاد از تیم‌های مختلف لیگ برتری دوباره قصد دارد زیر نظر حمید استیلی در راه‌آهن کار کند. او با همبازی و مربی سابقش صحبت‌های نهایی را انجام داده و در آستانه قرارداد با راه‌آهن قرار دارد.

حضور کریمی در راه‌آهن قطعی شده و بی‌تردید ‌سال آینده پیراهن این تیم را برتن می‌کند. جالب است بدانید که استیلی به کریمی پیشنهاد داده بود به‌عنوان مربی - بازیکن در راه‌آهن فعالیت کند اما او این پیشنهاد را نپذیرفته و فقط حاضر است به‌عنوان بازیکن فوتبالش را در راه‌آهن دنبال کند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------