آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

پیشنهاد اغواکننده تیم لیگ برتری برای نکونام



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - پیشنهاد اغواکننده تیم لیگ برتری برای نکونام

در صورتی که نکونام فوتبال خود را در خارج از کشور ادامه ندهد، احتمال دارد راهی باشگاه نفت تهران شود.

به گزارش جام نیوز، در شرایطی که یک هفته از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از جام جهانی گذشته، احتمال حضور جواد نکونام در باشگاه نفت تهران قوت گرفت.

خبرهای دریافتی از باشگاه نفت حکایت از آن دارد که در صورتی که نکونام راهی خارج از کشور نشود، مقدمات جذب وی فراهم می شود. نفت از جمله تیم هایی است که فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رود.

پیش از این صحبت هایی نیز در خصوص حضور نکونام در استقلال، تراکتورسازی و سپاهان مطرح شد اما در نهایت هیچ کدام از این باشگاه موفق به جذب این بازیکن نشدند.

کاپیتان تیم ملی فوبتال کشورمان از سال های دور رابطه بسیار خوبی با علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران داشته است. سال گذشته نیز منصوریان نقش پررنگی در تمدید قرارداد نکونام با استقلال تهران داشت.

اما نکته ای که در این زمینه جالب به نظر می رسد اینکه باشگاه نفت نمی خواهد هزینه سنگینی را برای جذب این بازیکن گرانقیمت بدهد. از همین رو آنها با پیشنهادی اغواکننده در خصوص سرمربیگری در سال های پایانی بازی کاپیتان تیم ملی، وارد مذاکره شده اند. جزئیات این پیشنهاد به زودی منتشر خواهد شد.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------