آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

لهستان از ایران انتقام گرفت/ آسمان‌خراش‌ها به صعود امیدوار شدند



اخبار,اخبار ورزشی ,نتیجه بازی ایران و لهستان

 

اخبار ورزشی - هفته هفتم لیگ جهانی والیبال 2014
لهستان از ایران انتقام گرفت/ آسمان‌خراش‌ها به صعود امیدوار شدند

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته هفتم لیگ جهانی 2014 برابر لهستان مغلوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌ ملی والیبال ایران که به شهر گدانسک لهستان سفر کرده از ساعت 22 و 45 دقیقه در نخستین بازی هفته هفتم لیگ‌ جهانی والیبال 2014 برای سومین‌بار در این مسابقات مقابل تیم ملی این کشور صف آرایی کرد. شاگردان کواچ که در تهران توانستند از مجموع دو بازی 6 امتیاز از لهستانی‌ها بگیرند در مسابقه امشب با ترکیب اولیه سعید معروف، فرهاد قائمی، فرهاد ظریف، امیر غفور، سید محمد موسوی عراقی، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور وارد میدان شدند و با نتیجه 3 بر یک (25 بر 17، 24 بر 26، 23 بر 25، 23 بر 25) برابر حریف خود مغلوب شد.

در هفته ششم رقابت‌های لیگ جهانی ملی‌پوشان ایران دو شکست سنگین را در تهران به لهستانی‌ها تحمیل و صعود خود را به دور نهایی این مسابقات قطعی کردند اما در مقابل لهستانی‌ها برای صعود به مرحله نهایی هنوز امید خود را از دست نداده و در اندیشه کسب بالاترین امتیاز در خانه از تیم ملی ایران بودند. نتایج ضعیف و باخت‌های غیر قابل منتظره لهستان در تهران باعث شده تا والیبالیست‌های لهستانی در یک مسابقه حیثیتی به دنبال دفاع از موجودیت والیبال خود باشند؛ البته از آن جهت که این دیدار برای لهستانی‌های مدعی حکم مرگ و زندگی در لیگ جهانی را داشت آنها در خانه خود مقابل تعداد زیاد تماشاگران و هواداران بازی خوبی را اجرا کردند.

از گروه A مسابقات لیگ ‌جهانی به جز ایتالیا که در شهر فلورانس میزبان این مرحله از بازی‌ها است، دو تیم دیگر می‌توانند به دور نهایی صعود کنند و با توجه به آن که تیم‌ ملی والیبال ایران با 19 امتیاز (پیش از بازی امشب) صعود خود را به دور نهایی قطعی کرده بود تنها تکلیف یک تیم دیگر برای تکمیل شدن وضعیت صعود کنندگان گروه A به مرحله نهایی باقی مانده است. تیم‌های ملی والیبال برزیل و ایتالیا هم باید یک بار دیگر به مصاف هم بروند و با این شرایط کار تعیین تیم‌های صعود کننده از گروه A به روز آخر کشیده شد.

* جدول رده‌بندی گروه A به شرح زیر است:
1- ایران از 11 بازی 19 امتیاز

2- ایتالیا از 11 بازی 19 امتیاز

3- برزیل از 11 بازی 14 امتیاز

4- لهستان از 11 بازی 14 امتیاز

بازی دوم تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان روز شنبه ساعت 22:45 برگزار خواهد شد. مرحله‌نهایی لیگ‌جهانی والیبال طی روزهای 25 تا 29 تیر در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می‌شود.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------