تاج: کی‌روش ماندنی است و احترام مربیان ایرانی هم باید حفظ شود



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ فوتبال

 

اخبار ورزشی - باشگاه‌های بدهکار به دنبال بودجه بیشتر بودند
تاج: کی‌روش ماندنی است و احترام مربیان ایرانی هم باید حفظ شود

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: به عقیده من کی‌روش در ایران می‌ماند و البته احترام مربیان ایرانی هم باید حفظ شود.

مهدی تاج در گفت‌وگو با فارس، در مورد تقویم سالیانه فصل آینده فوتبال گفت: هیات رئیسه سازمان لیگ تصویب کرد که برنامه لیگ سالیانه اعلام شود که این اتفاق بسیار خوب برای باشگاه‌ها و فوتبال ما است. در تقویم سالیانه‌ای که تنظیم کرده‌ایم برنامه‌های تیم ملی و کی‌روش و همچنین برنامه بازی‌های امید و جوانان دیده شده است و به تمامی روزهای فیفا توجه کرده‌ایم.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اعتراض برخی به قانون بودجه برای باشگاه‌ها و اینکه این قانون دور زده می‌شود گفت: این قانون نیازی به دور زدن ندارد زیرا ما برای قرارداد بازیکنان سقف نگذاشته‌ایم که بخواهند عددی را به ما اعلام کنند و عدد دیگری را به بازیکنان پرداخت کنند. سقف بودجه باشگاه‌ها برای مقابله با بدهی انبوه باشگاه‌ها است زیرا برخی از باشگاه‌ها بدهی‌های سرسام‌آور دارند و ما با این قانون از افزایش بدهی‌های باشگاه‌ها جلوگیری کرده‌ایم و اینکه حداکثر 15 تا 18 میلیارد تومان هزینه کنند.

تاج تاکید کرد: اعلام بودجه باشگاه‌ها الزام AFC هم هست البته 3، 4 باشگاه که اتفاقا بدهی‌های انباشته زیادی هم داشتند می‌خواستند بودجه بیشتری در نظر بگیرند که ما به آنها تذکر دادیم که در نهایت 15 تا 18 میلیارد تومان می‌توانند بودجه داشته باشند.

تاج در مورد وضعیت نفت مسجدسلیمان و اینکه این تیم زیرساخت‌های لازم را برای لیگ برتر خواهد داشت یا نه گفت: نفت مسجدسلیمان می‌تواند بودجه مورد نیازش را تامین کند اما این تیم باید در جذب بازیکن حواسش را جمع کند و بازیکنانی را بگیرد که در لیگ برتر بمانند. در بحث زیرساخت‌ها نیز کارهای خوبی در این باشگاه انجام شده است.

رئیس سازمان لیگ در مورد بازار نقل و انتقالات گفت: بازار نقل و انتقالات بازار آرامی است و 14 روز دیگر فصل نقل و انتقالات به پایان می‌رسد.

تاج در مورد ماندن و رفتن کی‌روش و اختلاف نظری که بین مربیان و او پیش آمده گفت: به عقیده من کی‌روش ماندنی است و شرایط ما را می‌پذیرد اما ما باید احترام مربیان ایرانی را هم حفظ کنیم زیرا آنها در لیگ ایران زحمت می‌کشند و بازیکنان را برای حضور در تیم‌ملی آماده می‌کنند. بسیاری از بازیکنان تیم‌ملی محصول زحمات مربیان ایرانی هستند.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------