واکنش قلعه نویی به اظهارات جنجالی رحمتی



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال استقلال

 

اخبار ورزشی - واکنش قلعه نویی به اظهارات رحمتی:این حرف ها پشیزی برایم ارزش ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های مهدی رحمتی گفت: آنقدر مغز خودم را خسته نمی‌کنم که در مورد این حرف‌ها که پشیزی ارزش ندارد، صحبت کنم.

امیر قلعه‌نویی در مورد وضعیت استقلال اظهار داشت: شرایط تیم خوب است. هفته سوم تمرینات به پایان رسیده و کم کم تیم در حال تکمیل شدن است. دغدغه اصلی ما تمدید قرارداد ملی‌پوشان استقلال است تا همراه تیم به ترکیه بیایند.

وی با اشاره به اردوی ترکیه افزود: قصد داریم تیم را آماده کرده و با چند بازی تدارکاتی مهیای حضور در لیگ برتر شویم. تصمیم داشتیم در سرعین هم اردو بزنیم اما بحث بودجه و 2 اردوی پشت سر هم که برای بازیکنان خسته‌کننده می‌شود، باعث شد این اردو را لغو کنیم و به ترکیه که امکانات بهتری دارد، برویم.

سرمربی استقلال در مورد بازیکنان جذب شده عنوان کرد: تقریبا بازیکنان مدنظرم جذب شده‌اند و تیم خوبی بسته شده است. بازیکنانی که گرفتیم ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه هستند. یک بخش از آنها را بازیکنان لیگ برتری تشکیل می‌دهند که خیلی خوب هستند و یک بخش هم روی جوان‌‌ها و امیدها حساب باز کردیم که با استعداد هستند.

قلعه‌نویی در خصوص حضور ملی‌پوشان استقلال در اردوی ترکیه خاطرنشان کرد: دوست داریم این بازیکنان همراه ما در ترکیه باشند. طبیعتا مشکلاتی وجود دارد که شاید 2،3 روز ابتدایی اردو در کنار ما نباشند.

وی در پاسخ به این سوال که بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال اعلام کرده نمی‌تواند بالای یک میلیارد تومان به آندرانیک تیموریان دهند، گفت: من در مسائل مالی دخالت نمی‌کنم. لیستی به باشگاه می‌دهم و باشگاه هم سیاست‌هایی دارد که بر اساس آن بازیکن جذب می‌کند.

سرمربی استقلال در خصوص اظهارات مهدی رحمتی گفت: من درباره رحمتی صحبت‌هایم را زده‌ام. مردم هم موضوع را می‌دانند و همه را بهتر از ما می‌شناسند. مردم، هم قلعه‌نویی را می‌شناسند و هم این دوستان را. من حرف‌هایم را یک‌بار زدم و این حرف‌ها «پَشیزی» برای من ارزش ندارد و آنقدر مغز خودم را خسته نمی‌کنم که در مورد این حرف‌ها که «پشیزی» ارزش ندارد، صحبت کنم.

قلعه‌نویی در پایان گفت: در حال حاضر به استقلال و آینده تیمم فکر می‌کنم تا تیم منسجمی را بسازم.

اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------