آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

آمار خیره کننده مسی در جام جهانی 2014



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,لیونل مسی

 

اخبار ورزشی - آمار خیره کننده مسی در جام جهانی 2014 / لئو زیر ذره بین

لیونل مسی در جام جهانی 2014 از نظر آماری یکی از سه بازیکن برتر جام بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛به نظر می رسد وقت آن رسیده که گذشته پر فراز و نشیب او در تیم ملی آرژانتین فراموش شود. مسی در بازی آخر تیمش مقابل بلژیک مانند بازی های قبلی تیمش یک فوق ستاره نبود اما باز هم روی برد تیمش تاثیر گذار بود. مسی در این بازی 52 ضربه به توپ داشت. 2 شوت به سمت دروازه زد. 5 دریبل صحیح زد و 2 بار نیز در زمین تکل زد. 86 درصد از پاس های مسی مقابل بلژیک سالم بود.

چهار نمایش درخشان
اما مسی آمار خیره کننده ای در چهار بازی اول آرژانتین پیش از رویارویی با بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی این جام داشته است. لیونل مسی در 4 بازی برای تیمش 4 گل به ثمر رسانده است. او در دریبل به همراه آرین روبن و جیمز رودریگز از برترین های جام بیستم بودند. مسی مقابل بوسنی در روزی که 97 ضربه به توپ زد، 7 بار موفق به دریبل زنی شد. او در این بازی 4 شوت نیز به سمت دروازه بوسنی زد که یکی از آنها گل شد. مقابل ایران مسی باز هم ستاره تیمش بود. او 68 ضربه به توپ زد و 7 بار نیز موفق به زدن دریبل سالم شد. او در مجموع در این بازی 6 شوت به سمت دروازه زد که یکی از آنها تبدیل به گل شد.

خیره کننده مقابل نیجریه
لیونل مسی مقابل نیجریه بهترین بازی اش برای آرژانتین در این جام به نمایش گذاشت. او در این بازی کمتر دریبل می زد و بیشتر به سمت دروازه حریف شوت می زد. مسی در این بازی 44 ضربه به توپ داشت و 4 بار نیز شوت که 2 بار به گل تبدیل شد. مسی در این بازی 3 بار موفق به ثبت دریبل سالم شد. او در این بازی بهترین بازیکن تیمش بود و برای سومین بار پیاپی به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد. مسی مقابل سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی باز هم ستاره تیمش بود. او 94 ضربه به توپ داشت و 7 دریبل سالم را ثبت کرد. او در این بازی 2 شوت به سمت دورازه حریف زد اما مهم تر از همه پاس گل تک گل حیاتی تیمش را برای دی ماریا ارسال کرد.

مسی در این جام از بهترین ها بوده. او در حداقل 4 بازی تیمش تا اینجای جام بازیکن برتر آرژانتین بوده است. چالش بعدی او هلند است. جایی که با رقیب سرسختش آرین روبن رقابت می کند. آیا باز هم می تواند ناجی تیمش شود؟
اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------