ستاره‌ای که آقای خاص یک شبه از چنگ تاتنهام درآورد/ مو قشنگ برزیلی جای خالی نیمار را پر می‌کند؟



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی برزیل

 

اخبار ورزشی - ستاره‌ای که آقای خاص یک شبه از چنگ تاتنهام درآورد/ مو قشنگ برزیلی جای خالی نیمار را پر می‌کند؟

با مصدومیت شدید نیمار حالا ویلیان به امید اول تیم ملی برزیل در خط حمله تبدیل شده است.

براي گذراندن تست هاي پزشكي تاتنهام چمدانش را بست و راهي لندن شد.

 

مسئولان آنژي پيشنهاد باشگاه انگليسي را قبول كرده بودند و ستاره برزيلي كم كم خودش را براي بازي زير نظر وياس بواس آماده مي كرد.

 

تاتنهامي ها تمام هزينه هاي سفر ويليان را پرداخت كرده بودند و از جذب او اطمينان داشتند. اما ناگهان پيشنهاد وسوسه برانگيز چلسي همه چيز را به هم ريخت. ژوزه مورينيو براي بردن ويليان به استمفوردبريج شخصا با او مذاكره كرد و يك شبه كار تمام شد.

 

شايد سخت ترين كار دنيا براي يك بازيكن 24 ساله رد كردن پيشنهاد آقاي خاص باشد كه البته ويليان هم از پس آن برنيامد. پيشنهاد چلسي دو ميليون پوند بيشتر از تاتنهام بود و همين كافي بود تا مسئولان باشگاه روسي هم به حضور او در جمع آبي‌ها رضايت دهند. حالا يك سال از آن روزي كه ويليان با پيراهن شماره 22 چلسي مقابل دوربين عكاسان ايستاده بود گذشته و او يك شب بزرگ را پيش رو دارد.

 

حذف از جام جهاني در يك قدمي فينال شايد بزرگترين كابوس تيم ميزبان باشد و حالا همه منتظرند ببيند فيل بزرگ بدون نيمار و تياگو سيلوا چه راه حلي براي عبور از اين مرحله در سر دارد. شايد در آغاز جام جهاني هواداران برزيلي فكرش را هم نمي كردند كه در بازي نيمه نهايي ستاره سابق شاختار دونتسك اميد اول آنها باشد اما دست روزگار اين فرصت را به پسر اهل سائوپائولو داد تا همانطور كه يك شبه بازيكن چلسي شد، يك شبه هم به مرد محبوب برزيلي ها تبديل شود. براي اثبات اين مسئله چند ساعتي بايد صبر كرد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------