اظهارنظر قلعه‌نویی و دایی در مورد آلمان و برزیل



اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال استقلال

 

اخبار ورزشی - اخبار کوتاه از آبی‌پوشان در ترکیه
اظهارنظر قلعه‌نویی در مورد آلمان و برزیل و کنایه بازیکنان به داسیلوا

بازیکنان تیم استقلال شکست سنگین برزیل به آلمان را به رخ هم تیمی برزیلی خود کشیدند.

به گزارش فارس، اعضای تیم استقلال صبح امروز در سالن وزنه هتل گرین پارک واقع در استانبول حدود یک ساعت و بیست دقیقه به کار با وزنه و هوازی پرداختند.

امیر قلعه‌نویی در اولین جلسه تمرینی آبی‌پوشان حاضر بود و بازیکنان نیز با وی خوش و بش کردند.

*محور اصلی بحث در تمرین امروز دیدار شب گذشته آلمان و برزیل بود که با نتیجه عجیب 7 بر یک به سود شاگردان یوآخیم لو تمام شد. تمامی بازیکنان و کادر فنی استقلال در این باره صحبت می‌کردند و از شکست سنگین برزیل صحبت می‌کردند.

امیر قلعه‌نویی که از این نتیجه این بازی متعجب بود اعتقاد داشت تا قبل از مرحله حذفی  فرانسه تنها تیمی بود که فوتبال روانی ارائه می‌کرد ولی حالا آلمان‌ها مدعی اصلی این جام هستند.

* بازیکنان تیم استقلال هم از فرصت استفاده کرده و با داسیلوا گلر جدید و برزیلی شوخی می‌کردند. برخی از بازیکنان با حالت خنده به داسیلوا به زبان فارسی به خاطر شکست سنگین این تیم تسلیت می‌گفتند!

*تمرینات تیم استقلال عصر امروز در قالب کارهای تاکتیکی برگزار خواهد شد.

 

-------------------------------------

 

اخبار پرسپولیسی‌ها در اردوی ترکیه /تقدیر دایی از آلمانی‌ها و حضور رحمتی در اردوی قرمزپوشان

در شرایطی کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در هتل امروز ناهار صرف کرد که پیکانی‌ها نیز همراه با آنها بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای تشکیل اردویی 10 روزه بامداد امروز عازم ترکیه شد و ساعت 11 صبح به وقت ترکیه به استانبول و محل اقامت‌شان در هتل گرین‌پارک رسیدند.

*پرسپولیسی‌ها پس از استراحتی کوتاه برای صرف ناهار اقدام کردند که ناگهان با بازیکنان و کادرفنی پیکان رودررو شدند. برخورد گرم رحمتی و نصرتی با بازیکنان پرسپولیس و ابراهیم‌زاده با دایی در نوع خود بسیار دیدنی بود. این دو تیم امروز کنار یکدیگر ناهار خوردند.

*تعریف و تمجید علی دایی از فوتبال آلمانی‌ها برای بازیکنان پرسپولیس و پیکان شنیدنی بود.

*تیم فوتبال پیکان نیز که در هتل گرین پارک حضور دارد امروز بعدازظهر قرار است دیداری دوستانه را انجام دهد و تا دو روز دیگر همراه قرمزپوشان در استانبول خواهد بود.

*یکی دیگر از سوژه‌های حضور قرمزپوشان امروز در استانبول، اشک‌های هوادارانی بود که پس از شکست برزیل ریختند این موضوع در روزنامه‌ها و اینترنت سوژه اصلی قرمزپوشان شده بود و هر کس به نوبه خودش این موضوع را آنالیز می‌کرد.

*علیرضا محمد بازیکن سابق پرسپولیسی‌ها نیز که این روزها در تیم فوتبال پیکان توپ می‌زند برخورد گرمی با پرسپولیسی‌ها داشت.

*دایی برنامه تمرینی اولیه خود را به بازیکنان ارائه کرد و قرار است اولین تمرین پرسپولیس ساعت 17 امروز برگزار شود.

*با توجه به اینکه اعلام شده بود پرسپولیسی‌ها در استانبول مستقر خواهند شد جالب است بدانید که قرمزپوشان 80 کیلومتر با استانبول فاصله دارند و در بالای یک کوه اردوی خود را تشکیل داده‌اند.

*در فرودگاه ترکیه نیز در حالی که پرسپولیسی‌ها برای پرواز آمده بودند با مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان برخورد داشتند و با یکدیگر خوش و بش گرمی پرداختند.

*در این فرودگاه نیز تعدادی از مسئولان سفارت ایران در آنکارا و استانبول به دیدار علی دایی آمدند و با او به خوش و بش و خوش‌آمدگویی پرداختند.

 

--------------------------

 

جدیدترین پیشنهاد سیدجلال حسینی به پرسپولیسی‌ها

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در جدیدترین پیشنهادش به مسئولان باشگاه اعلام کرد:‌ حداقل دریافتی سال گذشته‌اش را به 90 درصد برسانند.

به گزارش فارس، پس از کش و قوس‌های فراوان در خصوص ماندن یا رفتن سیدجلال حسینی و به بن‌بست خوردن طرفین در مذاکرات، مدافع ملی‌پوش قرمزپوشان پیشنهاد جدیدی را به باشگاه داد.

او به باشگاه اعلام کرده حداقل کاری کند که دریافتی‌های فصل گذشته او به 80 الی 90 درصد برسد.

این در شرایطی است که حسینی تا به الان 50 درصد از مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کرد و آن موقع حاضر است که رسما با مسئولان باشگاه پای میز مذاکره بنشیند اما مثل اینکه باز هم پرسپولیسی‌ها پای خود را در یک کفش کرده‌اند و به وی اعلام کرده‌اند در صورتی مطالباتش پرداخت خواهد شد که قرارداد امسال خود را با قرمزپوشان امضا کند و سپس درباره فصل گذشته تصمیم‌گیری خواهد شد.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------