پشت پرده تخفیف چند صد میلیونی آندو به استقلال چیست؟



اخبار,اخبار ورزشی,آندو تیموریان

 

اخبار ورزشی - پشت پرده تخفیف چند صد میلیونی آندو به استقلال چیست؟
قطری ها به یک دلیل تیموریان را نمی خواهند

باشگاه های قطری هر بازیکنی را بخواهند سایت های این کشور مثل الکاس بلافاصله خبرش را مخابره می کنند. اما هرگز هیچ خبری در مورد تیموریان تا این لحظه روی خروجی انها نیامده.

 در صورتی که برادر اندو اعلام کرده بود اولویت تیموریان باشگاه های قطری است و دیگر او به استقلال فکر نمی کند در چرخشی عجیب و صد و هشتاد درجه ای امروز این دو برادر در باشگاه استقلال حاضر شدند و سرژیک اعلام کرد اندو علاقه زیادی به هواداران استقلال دارد و از این رو حاضر شده تخفیف خوبی به ابی ها بدهد!

تیموریان فصل قبل گران قیمت ترین بازیکن لیگ ایران با قیمت نجومی دو میلیارد و سیصد میلیون تومان بود. حالا گفته می شود حاضر است رقم قراردادش را چند صد میلیون کاهش دهد.

اما چرا او به قطر نرفت؟ جایی که دست کم به او یک میلیون دلار پرداخت می کردند به علاوه امکانات رفاهی فراوان. تیموریان که شیفته باشگاه استقلال و هوادارانش است پیش از این یک بار به خاطر پول بیشتر به تراکتورسازی رفت و یک بار دیگر به محض رسیدن پیشنهاد از سو ی الخریطات قطر به این کشور رفت.

یکی از ایجنت های فیفا که در ایران فعالیت می کند در این مورد ادعای جالبی را دارد. او می گوید اگر باشگاه های قطری هر بازیکنی را بخواهند سایت های این کشور مثل الکاس بلافاصله خبرش را مخابره می کنند. اما هرگز هیچ خبری در مورد تیموریان تا این لحظه روی خروجی انها نیامده.

به گفته این ایجنت اندو طرفداران زیادی بین باشگاه های قطری دارد اما مشکل او به خاطر شادی غیر متعارفش پس از بازی ایران و قطر بود که با تک گل قوچان نژاد به نفع ایران به پایان رسید. پس از این شادی معروف، کمیته ملی المپیک قطر که در جذب بازیکنان خارجی لیگ ستارگان قطر بسیار موثر است اعلام کرد باشگاه های قطری حق جذب او را ندارند. البته هیچ سایت قطری این خبر را تائید نکرده است اما یکی از مدیران باشگاه الخریطات در مصاحبه ای به صورت تلویحی عنوان کرده بود ما خواهان حفظ تیموریان بودیم اما بنا به دلایلی این امر محقق نشد.

حالا هم تیموریان هیچ پیشنهادی از سوی قطر ندارد. فدراسیون فوتبال امارات و تیم های شیخ نشین دوبی هم پیش از این جذب بازیکن ایرانی را ممنوع کردند و از این رو تیموریان چاره ای ندارد جز ادامه حضور در لیگ ایران.

از یک شنبه ای که قرار بود تکلیف آندو مشخص شود ۲ روز گذشته و هنوز وضعیت حرفه ای او مشخص نیست. البته او یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم ملی است و اگر  استقلال هم حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر اندو نشود قطعا تیم های دیگر این کار را خواهند کرد.
اخبار ورزشی - خانواده بزرگ ورزش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------