آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

سخت‌ترين تصميم زندگي سامي خديرا



اخبار,اخبار ورزشی,تيم ملي فوتبال آلمان

 

اخبار ورزشی - سخت‌ترين تصميم زندگي سامي خديرا

هافبک تيم ملي فوتبال آلمان فاش کرد که سخت ترين تصميم زندگي خود را قبل از آغاز فينال جام جهاني گرفت چرا که از سرمربي تيم خواست به علت آماده نبودن او را در ترکيب اصلي تيم قرار ندهد.

در شبي که تيم ملي فوتبال آلمان با پيروزي برابر آرژانتين قهرمان جام جهاني شد سامي خديرا، هافبک تدافعي اين تيم بر روي نيمکت ذخيره ها نشست و اين تعجب بسياري را به دنبال داشت، چرا که او از بازيکنان اصلي ژرمن ها در ميانه ميدان بود.

خديرا 27 ساله فاش کرد که خود او از يواخيم لوو خواست تا او را در ترکيب اصلي قرار ندهد چرا که آسيب ديده بود و نمي خواست آسيب ديدگي اش شدت يابد. او گفت: پيش از ديدار با آرژانتين از ناحيه ساق پا دچار آسيب ديدگي شدم . سخت ترين تصميم زندگي ام را گرفت چرا که از سرمربي تيم خواستم که من را در ترکيب اصلي قرار ندهد. نمي دانم چطور توانستم اين تصميم را بگيريم. بازي در فينال جام جهاني روياي هر بازيکني است و من به راحتي از آن گذشتم.

او ادامه داد: آرزوي حضور در چنين بازي بزرگي را داشتم. وقتي قبل از بازي خودم را گرم مي کردم احساس دردي شديدي در پاي چپم کردم. پي بردم که ديگر نمي توانم در فينال بازي کنم و غم و اندوه زيادي من را در بر گرفت. به سرمربي تيم گفتم که نمي‌توانم 90 دقيقه بازي کنم و فقط شايد 15-20 دقيقه توان بازي کردن را داشته باشم. اينگونه بود که تصميم گرفتم در فينال به ميدان نروم و سخت‌ترين تصميم زندگي‌ام را گرفتم.

هافبک رئال مادريد در پايان سخنان خود گفت: اگر چنين تصميمي را نمي‌گرفتم آرژانتين پيروز اين ميدان مي‌شد چرا که آنها ميانه ميدان را در اختيار مي‌گرفتند و اين کار را براي ما سخت مي‌کرد. من سخت‌ترين تصميم زندگي‌ام را به خاطر منفعت کشورم گرفتم و از اين تصميم خود رضايت دارم هر چند در آن لحظه بسيار ناراحت بودم و فرصت حضور در فينال جام جهاني را که بزرگترين رويداد جهاني است از دست دادم. خوشحالم که در نهايت اين تيم ما بود که جام قهرماني را بالاي سر برد. مهم قهرماني تيم بود که در نهايت به آن رسيديم. ما شايسته قهرماني بوديم. از همان ابتدا براي قهرماني به برزيل آمديم و عملکرد خوبي از خود نشان داديم.

سامي خديرا چند سالي است که براي رئال مادريد توپ مي‌زند. او در دوران ژوزه مورينيو به کهکشاني‌ها پيوست. خديرا فصل قبل بازي‌هاي زيادي را به علت آسيب ديدگي از دست داد و حتي حضورش در جام جهاني هم در هاله‌اي از ابهام بود. خبرهايي درباره جدايي او از رئال به گوش مي‌رسد. چلسي و آرسنال از جدي‌ترين مشتريان اين بازيکن به شمار مي آيند.

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------