جنجال دوباره "حمید رسایی" در فوتبال!



اخبار,اخبار ورزشی, فساد در فوتبال

 

اخبار ورزشی - رسایی: خبرنگاران از کی‌روش زیرمیزی می‌گیرند!
جنجال دوباره "حمید رسایی" در فوتبال!

رئیس کمیته مبارزه با فساد در فوتبال در شبکه ورزش ادعایی عجیب را مطرح کرده و اتهام سنگینی را به خبرنگاران ورزشی وارد کرده است.

به گزارش فرارو، حمید رسایی هر ازگاهی صحبت‌هایی جنجالی را طرح می‌کند که تعجب اهالی فوتبال را به دنبال دارد. این نماینده مجلس شورای اسلامی از زمانی در میان طرفداران فوتبال معروف شد که قرار بود برای نظارت بر عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال و هواداران به برزیل سفر کند.

رسایی دوباره با اظهار نظری جنجالی به تیتر یک روزنامه «شوت ورزشی» تبدیل شده است. پس از اتمام بازی‌های تیم ملی در جام جهانی، این سومین بار است که خبرنگاران و اهالی رسانه به داشتن منافع شخصی از سرمربی تیم ملی متهم می‌شوند.

پیش از رسایی، کانون مربیان به صورت تلویحی و ناصر فریادشیران به طور علنی، خبرنگاران را به دریافت رشوه از کارلوس کی‌روش متهم کردند.

رسایی در برنامه «غیر منتظره» شبکه ورزش درباره حمایت تام و تمام رسانه‌ها از تمدید قرارداد با کی‌روش گفت: «چون از وضعیت رسانه ها در پرونده فساد در فوتبال خبر دارم و در جریان جزئیات آن هستم، می‌دانم این فضاسازی رسانه‌ای بی دلیل نیست. این‌ها بعدا از کی روش انتظار و توقع دارند چون قرارداد کی‌روش سالانه 15 میلیارد تومان است.»

رسایی در ادامه صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرده که کی‌روش بعد از گرفتن پول از نماینده آل اشپورت حاضر به پوشیدن لباس تولیدی این شرکت شده و سپس مدعی شده که بعضی از خبرنگاران به منزل کی‌روش می‌روند و پول زیرمیزی می‌گیرند!

کاملا مشخص است که منظور رسایی از خبرنگارانی که به منزل سرمربی تیم ملی می‌روند، عادل فردوسی‌پور است. داستان از جایی شروع شد که مهدی رحمتی در یکی از برنامه‌های 90 خطاب به فردوسی‌پور گفت: «به هرحال ما همسايه آقاي كی‌روش هستيم و آپارتمان‌های ما در يك مجتمع قرار دارند. ما از رفت و آمد‌هاي ايشان مطلع مي‌شويم و مثلا خبردار شديم كه خود شما همين چند روز قبل مهمان كی‌روش بوديد.»

هر چند فردوسی‌پور این موضوع را تکذیب کرد و مدعی شد که هیچ گاه در منزل کی‌روش حضور نداشته و فقط یک بار برای حضور در برنامه 90 به لابی محل اقامت سرمربی تیم ملی رفته و از او دعوت کرده است.

رسایی در حالی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که نه تنها اصحاب رسانه که اهالی فوتبال نیز بر سلامت کاری مجری محبوب برنامه 90 صحه گذاشته‌اند.

به نظر می‌رسد رسایی از انعکاس خبر سفر او به برزیل برای نظارت بر عملکرد بازیکنان و هواداران و انتقاد رسانه‌ها از این موضوع، برآشفته شده و چنین اتهام سنگینی را وارد کرده است.
اخبار ورزشی - فرارو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------