آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

ناراحتی مدیرعامل پرسپولیس از قرارداد استقلالی‌ها؟/ آخرین وضعیت پولادی در پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - ناراحتی مدیرعامل پرسپولیس از قرارداد استقلالی‌ها؟/ آخرین وضعیت پولادی در پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس بر خلاف شائبه مطرح شده می‌گوید علیرضا رحیمی از نحوه قرارداد بستن بازیکنان استقلال مکدر نیست.

به گزارش جام نیوز، مهدی خواجه‌وند درباره موضوع قرارداد با بازیکنان، اظهار کرد: مصر هستیم تا چارچوب‌های قانونی در قرارداد بستن با بازیکنان حتما حفظ شود و خارج از این چارچوب قراردادی بسته نشود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد صحبت‌های مطرح شده مبنی بر این که مدیرعامل این باشگاه از هزینه‌های باشگاه استقلال برای نگه داشتن ملی‌پوشانش ابراز ناخرسندی کرده نیز، گفت: این مطلب درست نیست. تاکنون آقای رحیمی چنین چیزی را عنوان نکرده‌اند.


او در ادامه درباره آخرین وضعیت سید جلال حسینی نیز اظهار کرد: قرار است یک دیدار با مدیرعامل انجام شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است. اگر هنوز حسینی با تیم دیگری قرارداد نبسته باشد، جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی نشده است!

سخنگوی باشگاه پرسپولیس افزود: باید صحبت‌های مورد نیاز دو طرف انجام شود تا موضوع‌های مختلفی از جمله بحث مالی به توافق طرفین برسد.

خواجه‌وند درباره جدایی خلعتبری نیز اظهار کرد: قرارداد ما با خلعتبری همان قراردادی بود که سال پیش با او بسته بودیم و البته در این میان باید مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن را به باشگاه عجمان پرداخت می‌کردیم. با این حال طرفین به توافق نرسیدند و در نهایت این بازیکن به سپاهان پیوست.


او همچنین درباره آخرین شرایط پولادی نیز گفت: باید با این بازیکن نیز صحبت‌های لازم انجام شود تا در نهایت ببینیم می‌توانیم با او به توافق برسیم یا خیر.

خواجه‌وند درباره اردوی اخیر سرخپوشان در اردوی ترکیه نیز گفت: خو‌شبختا‌نه تمرینات و دیدارهای خوبی در اردوی سرخپوشان برگزار شد و سرمربی تیم نیز از این اردو رضایت داشت.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر و برگزاری داربی در هفته‌ آخر نیز گفت: چندان تفاوتی نمی‌کند که بر اساس قرعه کدام بازی را در چه هفته‌ای انجام می‌دهیم. تیمی که تلاش می‌کند قهرمان شود برایش تفاوتی ندارد که چه قرعه‌ای نصیبش شده است.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------