آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

استقلال چند میلیارد تومان بدهی دارد؟



اخبار,اخبار ورزشی, باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - استقلال چند میلیارد تومان بدهی دارد؟

وی افزود : طبق بررسی های صورت گرفته این باشگاه از مدیریت های قبلی حدود58 میلیارد تومان بدهی اثبات شده وحدود 15 میلیارد تومان نیز بدهی های اثبات نشده در حال بررسی دارد که در مجموع به حدود 73میلیارد تومان می رسد.

سخنگوی باشگاه استقلال تهران گفت : میزان بدهی های گذشته این باشگاه بیش از 70 میلیارد تومان است.

به گزارش ایرنا، سیدرضاافجه ای روزیکشنبه پس ازنشست هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران افزود : طبق بررسی های صورت گرفته این باشگاه از مدیریت های قبلی حدود58 میلیارد تومان بدهی اثبات شده وحدود 15 میلیارد تومان نیز بدهی های اثبات نشده در حال بررسی دارد که در مجموع به حدود 73میلیارد تومان می رسد.

پیش از این بدهی های باشگاه استقلال بصورت گمانه زنی و تا حدود 60 میلیارد تومان اعلام شده بود و بصورت رسمی میزان این بدهی ها اعلام نشده بود.

افجه ای با اشاره به اینکه مبلغ قراردادهای این باشگاه با بازیکنان شفاف خواهد بود و بعد از تایید بصورت رسمی از طریق سایت اعلام می شود،در باره تیموریان و تهدیدهای وی علیه باشگاه استقلال گفت : ما ضوابطی داریم و به هیچ وجه شرط و شروط را نمی پذیریم .ما تعهداتی در رابطه با بدهی های قبلی داریم که پرداخت می شود.

وی گفت: مطالبات مانده از قبل زیاد است و به مرور ایجاد شده و به مرور هم پرداخت خواهد شد و قول می دهیم که آنها راپرداخت کنیم، اما نمی توانم زمان تعیین کنم.

تیموریان برای تمدید قرارداد با استقلال شرط دریافت طلب های قبلی خود را مطرح کرده است.

افجه ای اضافه کرد:ما دقیقا عین چارچوب های سازمان لیگ عمل کردیم وسقف مجموع قرارداد سازمان لیگ را رعایت کرده واز آن انحراف نخواهیم داشت، البته اگر درآمدهایی داشته باشیم، می توان به این اضافه شودکه باز هم در چارچوب سازمان لیگ خواهد بود.

وی درباره اختلافات بین هیات مدیره و مدیرعامل استقلال گفت: ما همه همدل بوده و اختلافی نداریم.خیال هواداران راحت باشد.هیات مدیره پشتیبان کادر فنی و مدیرعامل و هواداران است.

وی اضافه کرد: مجموع بدهی های استقلال یکسری اثبات شده است و باید در وزارت ورزش ومجمع تایید شود که حدود 58میلیارد تومان بوده و حدود 15 میلیارد تومان هم اثبات نشده و در حال بررسی هستیم.

افجه ای اضافه کرد: سیاست ما این است که هیچ بدهی اضافه نکنیم و حداقل هزینه های امسال را هم پوشش داده وبخشی از بدهی ها را مسترد کنیم و این بدهی ها ظرف چندین سال ایجاد شده است و تسویه آنها زمان می برد.

وی با اشاره به اهمیت نظم و انضباط در باشگاه گفت: تلاش می کنیم که نظم حاکم شود. اعضای هیات مدیره و دیگر مسئولین باشگاه هر کدام بر اساس تخصص خود پیگیر بخش مربوط به خود هستند.

وی ادامه داد: بر اساس واکنش هایی که هواداران در فضای مجازی به عملکرد باشگاه نشان داده اند به نظر می رسد ازعملکرد فنی راضی هستند و امیدواریم بتوانیم رضایت آنها را در دیگر بخش ها هم جلب کنیم زیرا مالکان و صاحبان واقعی استقلال هواداران این تیم هستند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اعضای هیات مدیره از عملکرد بهرام افشارزاده در فصل نقل و انتقالات راضی هستند و امیدوارم هواداران نیز از این موضوع رضایت داشته باشند.

وی گفت: در جلسه امروز وضعیت بیمه استقلال پیگیری شد زیرا شرکت بیمه این باشگاه بلاتکلیف باقی مانده بود اما ما به دنبال ایجادنظم در باشگاه هستیم تا بازیکنان و هواداران بتوانند از آن بهره ببرند.

افجه ای اظهار داشت: به عنوان نماینده هیات مدیره در اردوی تیم در ترکیه حضور داشتم و اگر نگویم بهترین اردوی تاریخ باشگاه بود باید بگویم که یکی از بهترین اردوهای استقلال را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود:دلیل بالا بودن کیفیت برگزاری این اردواین بود که تمرکز بازیکنان نزدیک 100درصد روی مسائل فنی بود و به این ترتیب توانستند به آمادگی لازم برسند که امیدوارم در روزهای باقی مانده تا آغاز لیگ به آمادگی کامل دست پیدا کنند.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: در میان هشت تیم ایرانی که در ترکیه اردو داشتند استقلال تنها تیمی بود که در داخل استانبول اقامت داشت. در طول روزهای اردو هم بازیکنان تمایلی به خارج شدن از اردو نداشتند و به غیر از چند ساعت بقیه وقت خود را در تمرین و اردو سپری کردند. 

اخبار ورزشی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------