آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

چرا باید دایی گرانقیمت ترین باشد/ترکمنچای یعنی این



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - چرا باید دایی گرانقیمت ترین باشد/ترکمنچای یعنی این

 پس از انتشار مبالغ هزینه شده برای خرید و تمدید بازیکنان و کادر فنی دو تیم استقلال و پرسپولیس می شود با قاطعیت گفت هم اکنون علی دایی گران قیمت ترین فرد حاضر در فوتبال ایران است. اتفاقی عجیب که در هیچ یک از لیگ های جهان رخ نمی دهد.

 یک مربی داخلی در هیچ لیگی در جهان که از قضا دایی به جهانی بودن تاکید دارد، گران قیمت ترین نیست. اما علی دایی تنها فردی در این فوتبال است که تورم را در قرارداد جدیدش لحاظ کرده. وزرات ورزش تاکید به لاغر کردن قیمت ها داشته، اکثر ستاره ها تخفیف ویژه ای به باشگاه های خود دادند اما دایی نه تنها  از مبلغ قرارداد فصل قبلش کم نکرده که حدود 500 میلیون تومان هم به ان اضافه کرده است.


اگر از او در این مورد سوال کنید حتما با نگاهی غضب آلود که گویی اموالش را به سرقت بردید به شما نگاه میکند و با غرور می گوید:«عزیزم این قیمت منه». اینکه چگونه و با چه فرمولی او دریافت کرده که این مقدار می ارزد مهم نیست.مهم مدیران پرسپولیس هستند که مهمترین عنصر دفاعی تیمشان را به خاطر بی پولی از دست می دهند اما ناگهان حاضر می شوند 2 میلیارد و یکصد میلیون تومان به مربی  ای بدهند که هرگز در قامت سرمربی قهرمان لیگ برتر نشده است.

 

او تنها یک بار در لیگ ششم با سایپا فاتح جام شد که ان تیم توسط یک مربی خارجی بسته شد و پس از شروع لیگ و طی کردن نصف نیم فصل او رفت تا دایی در قالب بازیکن و مربی ان تیم خوب بسته شده را قهرمان کند.اما پس از ان  "دایی سرمربی" که وظیفه بستن ، بدنسازی و کوچ تیم های مختلف را داشت هرگز طعم قهرمانی در لیگ برتر را نچشید.


اینکه دایی تنها به صرف دایی بودنش این قیمت نجومی را روی خودش بگذارد یعنی مدیران ما قادر به مدیریت او نیستند. اگر قیمت او این مقدار است ان وقت قلعه نویی با ان همه عنوان باید چند بگیرد؟

اگر پرسپولیس پس از پایان فصل عذر دایی را بخواهد چند تیم مدعی با این قیمت به سراغش می آیند؟


محمد رویانیان به دایی باج داد و با او یک قرارداد سه ساله امضا کرد و حالا رحیمی در حال ادامه  ان مسیر غلط است.مربی دو میلیارد و یکصد میلیونی فوتبال ما ایا یک مشتری از لیگ های درجه دو و سه اسیایی دارد؟ قطعا اگر پرسپولیس این رقم را پرداخت نمی کرد دایی در هیچ تیمی در هیچ کجای جهان به یک دوم این رقم هم نمیرسید. او بیزنس  پرمنفعت خودش را دارد و  شاید این دو میلیارد برایش مهم نباشد اما برای فوتبال ما که رژیم گرفته این عدد یک دهن کجی مطلق است. عملکرد دایی و این رقم با هم سازگار نیست و بدون تردید این بزرگترین اشتباه علیرضا رحیمی در پرسپولیس بود.
 اخبار ورزشی - روز نو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------