پیغام باشگاه استقلال برای جواد نکونام



اخبار,اخبار ورزشی,جواد نکونام

 

اخبار ورزشی - خربزه خوردی، پای لرزش هم بنشین؛
پیغام باشگاه استقلال برای جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال استقلال شکایت نامه خود از جواد نکونام را تنظیم کرد.

به گزارش جام نیوز، مسئولان باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رسما از جواد نکونام به خاطر اظهارات اخیرش علیه امیر قلعه نویی شکایت کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

گفته می‌شود مسئولان باشگاه استقلال در نامه خود به کمیته اخلاق به این موضوع اشاره داشته‌اند که اگر برخورد لازم با چنین صحبت‌هایی که بی‌پایه و اساس بیان می‌شود صورت نگیرد، دیگر هر بازیکنی به خود اجازه می‌دهد، علیه سرمربی و پیشکسوتان مصاحبه کند و حرمت‌ها دیگر معنایی ندارد.

باشگاه استقلال همچنین خواستار ارائه مستندات لازم که اثبات‌کننده اتهامات باشد از سوی نکونام شده است.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی شکایت خود از جواد نکونام را به دادسرای عمومی و انقلاب هم برده. سرمربی آبی‌پوشان معتقد است که باشگاه استقلال باید از طریق کمیته اخلاق موضوع را به صورت ورزشی جلو ببرد و خودش هم به عنوان فرد حقیقی می‌خواهد شکایت را تا رسیدن به جواب پیگیری کند و به همین دلیل روز گذشته در دادسرای عمومی اقدام به طرح شکایت از نکونام کرده است.

محسن بزرگی، معاون حقوقی باشگاه استقلال، در این باره گفت: «از طریق یکی از دوستان نکونام، برای کاپیتان تیم‌ملی پیغام فرستاده ایم که باشگاه استقلال از دو جبهه شکایت را پیش خواهد برد و قصد هیچ گونه اظهارنظر دیگر در این خصوص را ندارد و حالا که خربزه خورده‌ای باید پای لرزش هم بنشینی.»

وی در خصوص اینکه گفته می‌شد شاید قلعه نویی با وساطت برخی از این شکایت منصرف شود گفت: «آقای قلعه‌نویی روی این شکایت مصر هستند و صددرصد صبح فردا شکایت خود را به دادسرا ارائه می‌‌کنند.»


لازم به ذکر است که قلعه نویی شکایت از نکونام را از طریق وکیل باشگاه پیش نمی‌برد و امور را به یکی از دوستان وکیل خود سپرده تا به این شکل منافع شخصی با منافع باشگاه استقلال تداخلی نداشته باشد. شکایت باشگاه از نکونام "حقوقی" و شکایت قلعه نویی از این بازیکن "حقیقی" است.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------