خبر بسیار خوش نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - پولادی در پرسپولیس ماندنی شد؛
خبر بسیار خوش نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها

با اعلام سخنگوی باشگاه پرسپولیس، مدافع کناری سرخپوشان برای ماندن در این تیم به توافق رسید.

به گزارش جام نیوز، پس از کش و قوس های فراوان و پیشنهاد چند تیم انگلیسی و اسپانیایی حال خبر می رسد طی جلسه ای که مهرداد پولادی با مدیران پرسپولیس داشته از تمایل خود برای ماندن در این تیم خبر داده است.

مهدی خواجه وند در خصوص آخرین وضعیت پولادی گفت: «عصر روز گذشته جلسه بسیار خوبی در باشگاه برگزار شد و آقای پولادی مذاکرات مثبتی با باشگاه و شخص آقای رحیمی داشت. خبر خوش برای هواداران این است که به احتمال زیاد ایشان فصل آینده هم در خدمت پرسپولیس خواهند بود و به زودی در تمرینات حاضر می شوند. در یکی دو روز آینده تکلیف حضور پولادی در پرسپولیس مشخص می شود.»

سخنگوی پرسپولیس درباره حضور مدافع کاستاریکایی در جمع سرخپوشان اظهار داشت: «طی آخرین رایزنی هایی که انجام شده قرار بر این شد تا آقای اومانا طی این هفته به ایران سفر کنند و مذاکرات نهایی را با وی انجام دهیم. هنوز حضور ایشان در پرسپولیس قطعی نشده و همه چیز به نتیجه مذاکرات بستگی دارد.»


علیرضا رحیمی با تایید خبر ماندنی شدن مهرداد پولادی گفت: «از جمله مسائلی که در روزهای گذشته پیگیر آن بودم، موضوع آقای پولادی بود که در جلسه خوبی که با ایشان داشتیم به توافقاتی دست پیدا کرده ایم.»

عملکرد درخشان پولادی در جام جهانی نگاه بسیاری از باشگاه های معتبر اروپایی را متوجه بازیکن کرجی سرخپوشان کرد اما آنگونه که از شواهد امر پیداست مدافع ملی پوش سرخپوشان حضور در لیگ برتر ایران را به پوشیدن پیراهن تیمی از لیگ برتر انگلستان ترجیح داده است.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------