آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

گفت و گوی خواندنی با فرشته نجات امیر قلعه نویی



اخبار,اخبار ورزشی, امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - گلزنی شغل من است
گفت و گوی خواندنی با فرشته نجات امیر قلعه نویی

مهاجم استقلال در دومین بازی خود برای این تیم توانست با زدن یک گل 3 امتیازی این تیم را در کورس رقابت با سپاهان بالای جدول نگه دارد.

به گزارش جام جم ورزشی، استقلال که بازی اول خود را با گل‌های کرار و قاضی با برد به پایان رسانده بود در بازی دوم توانست با گل شهباززاده به استقبال بازی حساس هفته سوم برابر سپاهان برود. این بازیکن جوان که از سایپا به استقلال پیوسته از زمره بازیکنانی است که در راستای جوانگرایی امیر قلعه نویی به این تیم اضافه شده و توانسته تا اندازه‌ای خواسته‌های او را برآورده کند.

خیلی‌ها معتقدند مقابل دروازه استقلال خوزستان خونسرد عمل کردی؟
هیچی! مترصد رسیدن توپ بودم که اتفاقا با حرکت عالی رمضانی این اتفاق هم افتاد.

قبول داری آن گل را به خاطر رمضانی زدی؟
صد در صد! همیشه ارزش بازیکنانی که در بازی‌ها گل‌سازی می‌کنند خیلی زیاد است و برای این قبیل بازیکنان هم امتیازات ویژه‌ای قائل می‌شوند. رمضانی در آن صحنه حرکت قشنگی انجام داد و با یک ضربه تو سر توپ مدافع استقلال خوزستان را به زیبایی جا گذاشت و واقعا حیف بود اگر آن توپ گل نمی‌شد. من هم با تمام دقت سعی کردم یک ضربه دقیق بزنم تا حتما توپ به گل تبدیل شود.

در بازی دومت برای استقلال در لیگ برتر گل زدی. برنامه از حالا به بعدت چیست؟
همین کار! من برای گلزنی به استقلال آمده‌ام و باید در ادامه راه هم این کار را انجام دهم. به قولی پول گرفته‌ام تا برای استقلال گل بزنم و از این به بعد هم باید به وظیفه‌ام عمل کنم.

گلزنی با پیراهن شماره 10 مزه دیگری دارد؟
این لباس بر تن بزرگان استقلال بوده و من هم باید بتوانم در این لباس لیاقت خودم را نشان بدهم.

پس از بازی چه حسی داشتی؟
خب، خیلی خوشحال بودم. در این سال‌ها خیلی گل زده بودم ولی تا به حال این شرایط را تجربه نکرده بودم.

چه شرایطی؟
این‌که وقتی در مسیر بازگشت به خانه بودم آنها که مرا می‌دیدند برخوردهای جالبی با من داشتند و بابت گلی که زده بودم از من تشکر می‌کردند.

...این تشکرها زمان بازی برای سایپا از تو نمی‌شد؟
نهایتا از سوی هم تیمی‌ها یا مسئولان باشگاه و کادر فنی اما در این مدت که از پایان بازی گذشته انواع و اقسام پیام‌های تشکر از طرف طرفداران استقلال به دستم رسیده و تازه تازه دارم متوجه می‌شوم که به چه تیمی پیوسته‌ام و این کار را برایم جالب‌تر کرده است.

تفاوت زیاد است؟
خیلی و به این خاطر است که می‌گویم حالا وظیفه سنگین تری بر دوشم احساس می‌کنم و باید بتوانم برای این همه هواداری که خیلی‌هایشان را در شهرهای دیگر ندیده‌ام گل بزنم.

با آرش برهانی ارتباطت چطور است؟
عالی. او مثل یک برادر بزرگتر برای من است و من هم برای او احترام خاصی قائلم. این ارتباط بین و من و سایر بازیکنان دیگر استقلال هم برقرار است.

از انتخابت راضی هستی؟
صد در صد. امید زیادی دارم که بتوانم از استقلال به تیم ملی بپیوندم.

پس هدفت را هم معلوم کرده‌ای؟
هدف اولم رسیدن به موفقیت با استقلال است. در این مدت متوجه شده‌ام چرا برخی بازیکنان تیم‌های استقلال و پرسپولیس تا این حد بین طرفداران این دو تیم محبوبیت دارند.

با این شهرت چگونه کنار می‌آیی؟
بله. البته تا قبل این گلی که زدم متوجه شده بودم ولی در این چند روز یک کم فهمیدم بازیکن محبوب شدن در این دو تیم یعنی چه.

می‌دانی شهرت مثل لبه تیغ است؟
خیلی از بزرگ‌ترهایی که دارم و در فوتبال از آنها مشورت می‌گیرم در این باره به من توصیه‌هایی داشته‌اند. ضمن این‌که من خودم هم آدم آرامی هستم و اصلا ارتباطی با جار و جنجال و این قبیل مسائل ندارم. در این مدت هم دیدید نه مصاحبه حاشیه‌دار کردم و نه اصلا دلم می‌خواهد سراغ این کارها بروم. البته این را هم می‌دانم و در اطرافیانم دیده‌ام که به حاشیه رفتن چطور زندگی ورزشی و شخصی یک فوتبالیست را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از این رو تمام سعی‌ام را خواهم کرد تا دور این مسائل را قلم بگیرم.

بازی با سپاهان را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
بازی با این تیم آن زمان که در سایپا هم بودم همیشه برایم مانند بازی برابر استقلال و پرسپولیس مهم بود. سپاهان از جمله تیم‌های پرقدرت ایران است و در این سال‌ها همیشه یا قهرمان بوده یا یک پای آن محسوب می‌شده است. حالا هم که با ما در بالای جدول است باید از این فرصت به‌دست آمده نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم امتیاز خوبی از این بازی کسب کنیم.

یعنی آنها به این راحتی به شما امتیاز می‌دهند؟
قطعا این کار را نخواهند کرد، اما قرار هم نیست ما دودستی سه امتیاز را به آنها تقدیم کنیم. شک نکنید امیر قلعه‌نویی برای این بازی برنامه دارد و ما هم با تمام وجود بازی خواهیم کرد. من معتقدم باید از این اول لیگ بتوانیم امتیازات را جمع کنیم و اگر به امید نیم فصل دوم بنشینیم ممکن است به خاطر یک یا دو امتیاز بی‌دلیل جام را از دست بدهیم.

اخبار ورزشی - جام‌جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------