آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

قول عجیب لابی علی دایی و تغییر موضع سرمربی پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - قول عجیب لابی علی دایی و تغییر موضع سرمربی پرسپولیس

به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس تلاش های پنهانی را برای کاستن محرومیت صادقیان آغاز کرده است.

 دوری سه ماهه پیام صادقیان از پرسپولیس به هیچ وجه برای سرمربی سرخ‌ها قابل هضم نیست و نمی‌تواند با این موضوع کنار بیاید. علی دایی بلافاصله بعد از اعلام حکم محرومیت صادقیان، برای کاهش زمان محرومیت و شکسته شدن این حکم در کمیته استیناف دست به کار شده است.

به گفته نزدیکان دایی، سرمربی پرسپولیس به دنبال این است که با استفاده از لابی با نفوذ خود در فدراسیون فوتبال و البته کمیته استیناف، محرومیت پیام صادقیان را کاهش دهد تا بعد از محرومیت چند جلسه‌ای بتواند سرخپوشان را در لیگ چهاردهم همراهی کند.

 

نکته جالب توجه اینکه لابی سرمربی پرسپولیسی‌ها قول داده که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال را برای شکسته شدن حکم کمیته انضباطی و کاهش محرومیت صادقیان متقاعد کند! فرد مورد نظر از دایی و صادقیان خواسته که بابت محرومیت در نظر گرفته شده به هیچ وجه مصاحبه انتقادی انجام ندهند و بابت رفتار انجام شده، از داور مسابقه عذرخواهی کنند. اتفاقی که در برنامه نود با کمک عادل فردوسی‌پور افتاد وعلی دایی در اقدامی عجیب از اکبریان داور دیدار با فولاد عذرخواهی کرد! دایی معمولا رابطه خوبی با داوران نداشته و مصاحبه‌های تندی علیه آنها می‌کند. این بار اما دایی موضع دیگری پیش کشیده و در مواجهه با داوران با احترام سخن گفته است.

حال باید به انتظار نشست و دید که لابی دایی برای کاهش محرومیت صادقیان چقدر اثر گذار است و آیا می‌تواند بازگشت پیام به پرسپولیس را جلو بیندازد یا خیر. احتمالا دایی قول‌هایی گرفته که سکوت کرده است. در عین حال شایعه جدایی صادقیان از پرسپولیس و رفتن به لیگ قطر نیز جالب توجه است. گفته می‌شود این بازیکن تلاش می‌کند خود را از مهلکه محرومیت 3 ماهه خارج کند. شاید اگر دایی موفق شود محرومیت صادقیان را کم کند این بازیکن برای جدایی بی‌انگیزه شود.
اخبار ورزشی - بانک ورزش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------