معلول جسمی، مربی منچستریونایتد شد (+عکس)



اخبار ورزشی - معلول جسمی، مربی منچستریونایتد شد (+عکس)

رحمان سال گذشته تشویق نامه ای از الکس فرگوسن سرمربی افسانه ای منچستریونایتد دریافت کرد و از این طریق به دنیای حرفه ای فوتبال معرفی شد. وی سپس مربیگری در یکی از تیم های ساندی لیگ انگلیس را بر عهده گرفت.

یک معلول جسمی در اتفاقی نادر، مربیگری در تیم فوتبال بزرگسالان منچستریونایتد را بر عهده گرفت.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه منچستریونایتد

 
به گزارش یورواسپورت، وی سهیل رحمان نام دارد که به دلیل نوعی بیماری مادرزادی نخاعی، زندگی را روی ویلچر می گذراند اما به خاطر علاقه شدیدی که به فوتبال دارد تلاش کرده است دانسته های ورزشی خود را گسترش دهد و در رشته تکنولوژی ورزشی ادامه تحصیل دهد.
 
رحمان سال گذشته تشویق نامه ای از الکس فرگوسن سرمربی افسانه ای منچستریونایتد دریافت کرد و از این طریق به دنیای حرفه ای فوتبال معرفی شد. وی سپس مربیگری در یکی از تیم های ساندی لیگ انگلیس را بر عهده گرفت.
 
اکنون نیز باشگاه منچستریونایتد، با امضای قراردادی او را به عضویت کادر مربیگری خود در آورده است.
 
این مربی 22 ساله قرار است در آکادمی باشگاه منچستریونایتد فعالیت کند و وظیفه او تربیت بازیکنان جوان و مربیگری ستارگان بالقوه نسل آینده فوتبال خواهد بود.
 
سهیل در این خصوص ضمن تشکر از دیوید مویس سرمربی قبلی تیم منچستریونایتد گفت: من یک دوره مربیگری را در یونایتد طی کردم. مویس بعد از آن به من گفت که چقدر تحت تأثیر قرار گرفته است و تلاش کرد من را وارد باشگاه کند.
 
سخنگوی باشگاه منچستریونایتد نیز در مورد او اظهار داشت: ما از ورود سهیل به منچستریونایتد استقبال می کنیم. اراده وی برای رسیدن به یک جایگاه منحصر به فرد در فوتبال برای همه ما مثال زدنی است.
 
وی افزود: سهیل در برابر مشکلات با تلاش و اراده تمامی موانع را از پیش رو بر می دارد. همه در منچستریونایتد با آغوش باز از وی استقبال کرده اند.
 
نیکی بات از ستارگان سابق منچستریونایتد نیز در این باره گفت: این موفقیت بزرگی است. او دقیقا می داند که به دنبال چه هدفی است و می تواند توانایی های خود را با بازیکنان جوان تیم تقسیم کند. مطمئن هستم بازیکنان از موفقیت های سهیل، الهام خواهند گرفت.
 
سهیل رحمان چندی پیش در مصاحبه ای با دیلی میل گفته بود: وقتی شانس بازی کردن از من گرفته شد فکر کردم تنها چاره ای که دارم همین است. ولی چون هرگز بازی نکرده بودم، در مورد مربیگری در سطوح بالا کمی تردید داشتم. اما با نامه ای که از سر آلکس دریافت کردم آخرین قطعه پازل جور شد. وی به خاطر اهدافی که در سر داشتم به من تبریک گفت. اکنون هیچ چیز نمی تواند مانع من شود.

اخبار ورزشی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------