تست پزشکی اومانا مثبت بود / خواجه‌وند: سعی می‌کنیم امروز با او قرارداد ببندیم



اخبار,اخبار ورزشی , میشل اومانا

 

اخبار ورزشی - تست پزشکی اومانا مثبت بود / خواجه‌وند: سعی می‌کنیم امروز با او قرارداد ببندیم

تست پزشکی میشل اومانا کامل شد و آزمایشات انجام شده سلامتی این بازیکن را تایید کرد. به این ترتیب مجوز پزشکی وی صادر خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام کادر پزشکی سرخپوشان، تست پزشکی میشل اومانا به طور کامل انجام شد. اینکه نتیجه نهایی ظرف 24 ساعت انجام شده و به نتیجه برسد فعالیت زیادی صورت گرفت.


کادر پزشکی پرسپولیس که از صبح دیروز این بازیکن را همراهی می‌کرد تا آزمایش خون، تست قلب، اکو، MRI و سایر معاینات بالینی و تشخیصی طبق نظر کمیته پزشکی فدراسیون انجام شود، اعلام کرد: کلیه موارد انجام شده مثبت بوده است و این بازیکن از نظر پزشکی مشکلی ندارد.


کادر پزشکی همچنین، تاکید کرد: از مچ پا و زانوی این بازیکن نیز طبق برنامه، تصویربرداری MRI انجام شده است.


شهبازی مسوول وضعیت بازیکنان در سازمان لیگ نیز، اعلام کرد: طبق آیین نامه هر بازیکن پس از عقد قرارداد، به محض دریافت ITC بدون گذشت زمان امکان همراهی باشگاه خود را در رقابت‌های لیگ برتر خواهد داشت.


سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: برای نهایی شدن توافق با میشل اومانا و عقد قرارداد با وی منتظر مجوز پزشکی بودیم و سعی می‌کنیم امروز نسبت به امضای قرارداد وی اقدام شود.


مهدی خواجه‌وند افزود: در روزهای گذشته برای موضوعات مختلف به توافق‌های خوبی رسیده بودیم اما برای نهایی شدن کار و عقد قرارداد منتظر دریافت مجوز پزشکی بودیم. با توجه به اینکه تست‌های انجام شده مثبت اعلام شده است، مجوز پزشکی را دریافت می‌کنیم و با توجه به آن به امید خدا برای عقد قرارداد اقدام می‌شود که سعی می‌کنیم همین امروز باشد.


وی درباره پیام صادقیان ادامه داد: درخواست تجدید نظر و لایحه باشگاه پرسپولیس در مورد پیام صادقیان آماده شده است و امروز تحویل فدراسیون فوتبال می‌شود تا به ثبت برسد.
عضو حقوقدان هیأت مدیره در پایان خاطر نشان کرد: نشست هیأت مدیره پرسپولیس طبق برنامه همیشگی فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------