موضع جالب پرسپولیسی ها نسبت به محرومیت صادقیان



اخبار,اخبار ورزشی ,محرومیت پیام صادقیان

 

اخبار ورزشی - موضع جالب پرسپولیسی ها نسبت به محرومیت صادقیان

پرسپولیسی‌ها با وجود آنکه آتش تندی داشتند و محرومیت پیام صادقیان را سنگین می‌دانستند، اما هنوز به رای کمیته انضباطی درباره این بازیکن اعتراضی نکرده‌اند!

به گزارش جام نیوز، محرومیت سه ماهه پیام صادقیان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و همچنین جرایم مالی تعیین شده برای این بازیکن و باشگاه پرسپولیس، علی دایی و سایر پرسپولیسی‌ها را به واکنش واداشت تا جایی که در رسانه‌های گوناگون مصرانه از سنگین بودن و سخت‌گیرانه بودن این حکم سخن می‌گفتند. محرومیت صادقیان اگرچه 20 مرداد به پرسپولیس ابلاغ شد اما چند روز قبل از آن اعلام شده بود و انتظار می‌رفت پرسپولیس بلافاصله اقدام به اعتراض و درخواست تجدیدنظر کند.

بر همین اساس در این باره از علیرضا صالحی رییس کمیته استیناف وضعیت پرونده را جویا شدیم که او به ایسنا گفت: هیچ پرونده اعاده دادرسی و تجدیدنظر از سوی کمیته انضباطی درباره پرسپولیس بدست ما نرسیده است. حال نمی‌دانیم پرسپولیس هنوز اعتراض نکرده یا کمیته انضباطی پرونده را ارجاع نداده است.

اما در شرایطی که طبق قانون یک هفته از زمان ابلاغ مهلت تعیین شده برای درخواست تجدیدنظر است و این مهلت برای پرسپولیس فردا (دوشنبه) به پایان می‌رسد، پرسپولیس با وجود واکنش‌هایی که داشت، تا به امروز هیچ اعتراضی به حکم کمیته انضباطی نکرده است.

در هر حال شاید پرسپولیس می‌داند بخاطر سوابق صادقیان و عزمی که این روزها برای کاهش بی‌اخلاقی‌ها در فوتبال جزم شده، اعتراض به این رای چندان فایده‌ای نداشته باشد و تنها هزینه دادرسی را روی دست آنها می‌گذارد.
اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------