آخرین اظهارات رویانیان درباره قرارداد علی دایی



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - آخرین اظهارات رویانیان درباره قرارداد علی دایی

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، قرارداد علی دایی با این باشگاه شفاف بوده است.

محمد رویانیان در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مهدی نفر افزود: مرحوم مهدی نفر در عرصه ورزشی‌نویسی پشتکار و جدیت خاصی داشت. او شب و روزش را صرف تهیه خبر و مصاحبه می‌کرد و انصافاً خستگی‌ناپذیر و پرتلاش بود. نفر خصوصیات اخلاقی بارزی داشت و حضور گسترده اهالی ورزش، فوتبال و رسانه در مراسم تشییع‌اش بیانگر حقایق بسیاری درباره اوست. در این میان نکته‌ای که در این مراسم به آن پی بردم صمیمیت و همدلی تحسین‌برانگیز خبرنگاران ورزشی بود. آنها نشان دادند در عین رقابت حرفه‌ای رابطه‌ای صمیمانه با یکدیگر دارند و این همدلی واقعاً تحسین‌برانگیز است.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد فصل گذشته علی دایی و جزئیات مبلغ قراردادش گفت:‌ درباره جزئیات قرارداد و بندهای آن نمی‌خواهم اظهارنظری داشته باشم، چرا که اخیراً آن را مطالعه نکرده‌ام و نمی‌خواهم بدون آگاهی کامل مسئله‌ای را بیان کنم.

«در قرارداد علی دایی برخلاف شایعاتی که منتشر می‌کنند منافع باشگاه پرسپولیس هم لحاظ شده است»،‌ رویانیان با بیان این جمله افزود: در مجموع امیدوارم تیم پرسپولیس با مربیگری علی دایی و همفکری دستیارانش، تلاش و همت بازیکنان و حمایت همه‌جانبه مدیران باشگاه و هواداران امسال نتایج مطلوبی گرفته و هواداران را سربلند کند.

رویانیان درباره میزان مطالبات دایی از پرسپولیس گفت: حضور ذهن ندارم که به طور دقیق آقای دایی چه میزان از قراردادش را دریافت کرده است اما به خاطر دارم بر اساس آخرین بررسی‌ها و صورتجلسه‌ای که داشتیم او بخشی از مبلغ قراردادش را دریافت نکرده و بابت فصل گذشته مطالباتی دارد.

وی گفت: قرارداد آقای دایی با پرسپولیس شفاف است و نمی‌دانم چرا برخی ابهامات در این مورد مطرح می‌شود. ضمن اینکه تمایلی به افشای مبالغ ورزشکاران نداشته و معتقدم زمانی باید مبلغ قراردادها را منتشر کرد که این اتفاق برای همه اهالی ورزش و حتی سایر اقشار رخ دهد. جالب نیست که مردم فقط و فقط از ارقام قراردادهای فوتبالیست‌ها مطلع باشند. چنین اتفاقی جو علیه فوتبال را سنگین‌تر می‌کند و این نمی‌تواند کمکی به این فوتبال پرهیاهو باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان درباره وضعیت کنونی این تیم گفت: پرسپولیس تا حدود زیادی همان تیمی است که فصل گذشته روانه میادین شد. خوشبختانه اسکلت تیم حفظ شده و امیدوارم جای خالی سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، محمدرضا خلعتبری و محسن مسلمان که مدنظر کادر فنی بودند هم با جذب بازیکنان باکیفیت خارجی پر شده و نفرات جدیدی هم که به تیم اضافه شده‌اند هرچه زودتر بتواند با سایر نفرات به هماهنگی آرمانی و ایده‌آل برسند و در نهایت با قهرمانی دل هواداران را شاد کنند.
اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------