دردسر جدید پرسپولیس /جدایی زودهنگام جایگزین سید جلال!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - دردسر جدید پرسپولیس /جدایی زودهنگام جایگزین سید جلال!

مایکل اومانا مدافع جدید پرسپولیس به احتمال زیاد برای بازی در تیم ملی فوتبال کاستاریکا در جام مرکزی آمریکا چند هفته از جمع سرخپوشان تهرانی دور خواهد بود.

 مایکل اومانا روز یکشنبه با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست. مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا کارت بازی این بازیکن را دریافت کرده تا اومانا بتواند به زودی برای سرخپوشان به میدان برود.

این در حالی است که احتمال بازگشت اومانا به کشور کاستاریکا و جدایی از پرسپولیس برای حداقل دو هفته وجود دارد. تیم ملی فوتبال کاستاریکا باید از سوم تا سیزدهم سپتامبر (12 تا 22 شهریورماه) در جام مرکزی آمریکا (Copa Centroamericana) به میدان برود.

این مسابقات یک سال در میان برگزار می‌شد ولی سال گذشته مسئولان برگزاری آن تصمیم گرفتند در ماه سپتامبر 2014 هم این رقابت‌ها را برگزار کنند. "رافائل تینوکو" رئیس UNCAF در دفاع از این تصمیم گفته بود: "ما ماه سپتامبر را برای برگزاری این بازی‌ها انتخاب کردیم چون 9 روز از این ماه در تقویم بین المللی فیفا به عنوان فیفا دی لحاظ شده است و این موضوع به تیم‌های ملی اجازه می‌دهد تا بازیکنان اصلی خود را انتخاب کنند".

طبق اعلام مسئولان برگزاری، کشور آمریکا به خاظر مشکلات مالی میزبان سیزدهمین دوره این مسابقات خواهد بود.


کاستاریکا با کسب 7 عنوان قهرمانی در صدر کشورهای آمریکای مرکزی در این مسابقات قرار دارد. کاستاریکا که مدافع عنوان قهرمانی این بازی‌ها هم محسوب می‌شود، با تیم‌های نیکاراگوئه و پاناما همگروه است. در گروه دوم هم تیم‌های بلیز، السالوادور، گواتمالا و هندوراس قرار دارند.

لاناسیون یکی از سایت‌های کاستاریکایی مدعی شده است که مایکل اومانا برای این مسابقات تیم ملی کشورش را همراهی می‌کند. طبق اعلام این سایت، سرمربی تیم ملی کاستاریکا قصد دارد تیم کشورش را جوان‌تر کند ولی از سه بازیکن با تجربه این تیم که در جام جهانی بازی کرده‌اند، دعوت شده تا در جام مرکزی آمریکا به میدان بروند. مایکل اومانا، اسکار گرانادوس و دیو مایری سه بازیکنی هستند که از جام جهانی برزیل در تیم ملی کاستاریکا برای این مسابقات دعوت شده‌اند.

به این ترتیب باید دید آیا چنین موضوعی در قرارداد اومانا با پرسپولیس لحاظ شده است یا خیر. آیا مدافع کاستاریکایی در زمان تعیین شده پرسپولیس را رها می‌کند و به تیم ملی کشورش اضافه می‌شود و اینکه وی قید بازی در تیم ملی کاستاریکا را زده و کارش را با سرخپوشان ادامه می‌دهد.
اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------