آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

واکنش قلعه‌نویی به اظهارات کعبی



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال استقلال

 

اخبار ورزشی - واکنش قلعه‌نویی به اظهارات کعبی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص اظهارات اخیر حسین کعبی بازیکن سابق تیم ملی گفت: همه را قانونی دنبال می کنیم و خوشبختانه مسئول کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز پیگیر این مسئله است.

امیرقلعه نویی اظهار کرد: این مسایل از طریق قانونی دنبال می شود.

حسین کعبی در مصاحبه ای در باره صحبت های نکونام علیه قلعه نویی گفته بود کهˈ حرف های جواد عین واقعیت است و به غیر از قلعه نویی، هشت نفر دیگر از مربی گرفته تا مدیرعامل باشگاه، به فوتبال ایران ظلم می کنند. ˈ

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: علاوه بر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، ما نیز از طریق قانونی پیگیر هستیم و تقریبا هر روز با وکیل خود صحبت و مشورت می کنم.

قلعه نویی ادامه داد: بنابراین از یک سو فدراسیون فوتبال و از سوی دیگر ما، پیگیری های قانونی را در ارتباط با این مسایل انجام می دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سئوال که آیا غیر از جواد نکونام در خصوص سایر بازیکنانی که اظهارات مشابه داشته اند پیگیری قانونی و قضایی داشته است یا خیر؟ گفت: همه را به صورت قانونی دنبال می کنیم و دو تا سه روزنامه نیز هست که پیگیری قانونی می‌شود.

قلعه نویی در ادامه در خصوص شرایط فعلی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بعد از باخت به تیم سپاهان اصفهان، در چند روز گذشته بیشتر روی مسایل روحی و روانی بازیکنان کار کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به بازبینی فیلم بازی با سپاهان اشاره کرد و افزود: در این بازی یک سری ایراداتی در بحث نظم و ساختار دفاعی داشتیم که طی روزهای گذشته روی این مشکلات نیز کار شده است.

قلعه نویی همچنین در خصوص دیدار آتی تیم فوتبال استقلال تهران با سایپا در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: تیم سایپا، تیم بسیار خوبی است و با برنامه فوتبال بازی می کند.

وی گفت: اینکه سایپا در دیدارهای گذشته گل نزده دلیل نمی شود تیم ضعیفی باشد زیرا خوب موقعیت می سازد و چند فیلم بازی این تیم را نیز آنالیز کرده ایم.

سرمربی استقلال تهران گفت: علاوه براین مسایل، تیم های که در برابر استقلال یا پرسپولیس قرار می گیرند، انگیزه خاص خود را دارند، بنابر این ما یک بازی بسیار سخت داریم اما امیدواریم با گرفتن سه امتیاز شرایط استقلال در جدول بهتر شود.

قلعه نویی در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان استقلال به هماهنگی مد نظر وی رسیده اند یا خیر؟ گفت: برای رسیدن به هماهنگی کامل نیاز به زمان داریم زیرا تیم ما از نظر بدنی متعادل نیست اما به تدریج بهتر می شویم.

اخبار ورزشی - ایرنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------