یک شکایت و یک حاشیه دیگر برای پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - یک شکایت و یک حاشیه دیگر برای پرسپولیس

وکیلم گفت باید شکایت کنیم وگرنه به پولت نمی رسی. من هم می خواهم این کار را به انجام برسانم.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، "وینگو بگویچ" سرمربی کروات پرسپولیس در فصل سوم هم از این باشگاه به فیفا شکایت کرد. بگویچ در فصل دوازدهم به عنوان دستیار یا به بیان دیگر آنالیزور پرسپولیس  به کادرفنی یحیی گل محمدی اضافه شد و قرارداد نسبتا پائینی با باشگاه بست. وینگو پذیرفت تا مشاور فنی یا شاید هم آنالیزور سرخپوشان باشد و از روی سکوها، تمامی بازی های این تیم را دنبال می کرد. او همچنین خانه ای در تهران نداشت و از این رو در هتل المپیک ساکن بود، هفته ای، یکی، دو بار به محل تمرین تیم می رفت و حتی برای انجام بازی های دوستانه یا تدارکاتی به یحیی کمک می رساند.


به خاطر این خدمات، وینگو توانست قراردادی با پرسپولیسی ها به امضا برساند. قرارداد او به لحاظ مالی چندان جالب نبود اما پرسپولیسی ها همان مبلغ اندک را هم به وینگو ندادند تا این مربی کروات سراغ فیفا را بگیرد. شنیدیم وکیل وینگو بگویچ برای دریافت 39 میلیون تومان از پرسپولیس به کمیته تعیین وضعیت فیفا شکایت کرده و این مساله می تواند برای سرخپوشان دردسرهایی بسازد.

 

اگر وینگو موفق به پیروزی در پرونده شکایت از پرسپولیس شود، پرسپولیسی ها مجبورند جدا از 39 میلیون تومان، جریمه دیرکرد  پرداخت و البته هزینه دادرسی فیفا را نیز بپردازند! بگویچ در این رابطه به خبرآنلاین می گوید:« طلب من فقط 39 میلیون تومان است اما هر وقت رفتم پولم را دریافت کنم، گفتند برو شکایت کن!»

وینگو که فارسی را با لهجه ای جالب صحبت می کند، ادامه داد:«وکیلم گفت باید شکایت کنیم وگرنه به پولت نمی رسی. من هم می خواهم این کار را به انجام برسانم. فقط 39 میلیون تومان طلب دارم ولی این پول را هم نمی دهند. به من گفته اند پول زیادی برای کادرفنی خرج می کنند ولی وقتی نوبت به من رسید، پولی ندارند که بدهند. البته من با باشگاه مس رفسنجان قرارداد بسته ام ولی باید طلبم را از پرسپولیس هم بگیرم!»

اخبار ورزشی - آی اسپورت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------