پرسپولیس جریمه شد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - پرسپولیس جریمه شد

همچنین از سوی تماشاگران تیم استقلال خوزستان تخلفانی صورت گرفت که طبق ماده 79 آیین نامه، کمیته انضباطی این تیم را به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص بازیکنان و تیم های مختلف لیگ برتر اعلام کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم ملوان انزلی و پرسپولیس در حالی در انزلی برگزار شد که از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلفاتی مبنی بر فحاشی علیه تیم مقابل، اعتراض به داوری و پرتاب سنگ به سمت داور مسابقه صورت گرفت. برهمین اساس کمیته انضباطی تیم ملوان انزلی را مبلغ 50 میلیون ریال و تیم پرسپولیس را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بنا بر اعلام این کمیته در صورتی که تماشاگران تیم های فوق در مسابقات بعدی نیز مرتکب تخلفاتی شوند با تشدید تنبیهات و برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر محروم خواهند شد.

در مسابقه استقلال خوزستان با فولاد خوزستان که روز 28 مردادماه برگزار شد، از سوی بازیکن و سرپرست تیم استقلال خوزستان تخلفاتی صورت گرفت. در همین راستا کمیته انضباطی بهمن روشنایی – سرپرست تیم را به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی و عبدالهادی خنیفر – بازیکن تیم استقلال خوزستان را به تذکر کتبی و درج در پرونده و در صورت تکرار تنبیهات شدیدتری اعمال خواهد شد.

همچنین از سوی تماشاگران تیم استقلال خوزستان تخلفانی صورت گرفت که طبق ماده 79 آیین نامه، کمیته انضباطی این تیم را به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

از سوی اولاف یانسن – مربی تیم راه آهن تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیم داور در دیدار با ذوب آهن اصفهان از هفته چهارم لیگ برتر صورفت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی وی را یک جلسه محروم و به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

اخبار ورزشی - سایت فدراسیون فوتبال

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------