فرکی و قطبی جایگزین علی دایی نمی شوند/ بازیکن جدید در راه است



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - فرکی و قطبی جایگزین علی دایی نمی شوند/ بازیکن جدید در راه است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر ما به قوانین فیفا احترام بگذاریم هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و تمام مسائل‌مان حل می‌شود.

به گزارش جام نیوز، علیرضا رحیمی پس از جلسه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر با وزیر ورزش اظهار داشت: مسئله خاصی در جلسه مطرح نشد. آقای وزیر به احترام همه مدیران عامل باشگاه‌ها هر چند وقت یک بار جلسه‌ای برگزار می‌کند ما هم مشکلات را مطرح تا در خصوص راهکار برای آنها تصمیم گرفته شود.

وی در مورد اینکه مشکل مطرح شده پرسپولیس چه بوده،‌گفت: در مجموع مشکلات باشگاه‌ها مربوط به این دولت و این مجلس نمی‌شود. مشکلات همه باشگاه‌ها به خاطر طرح‌های من درآوردی است که وجود دارد. تعطیلات بسیار زیادی در لیگ به وجود می‌آید و ما را به این روز می‌اندازد. ما باید به قوانین فیفا احترام بگذاریم و اگر اینگونه باشد هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا به علی دایی اولتیماتومی داده است، تاکید کرد: ما به هیچ شخصی اولتیماتوم نداده‌ایم. سرمربی تیم ما کار خودش را انجام می‌دهد. از همه هواداران هم خواهش می‌کنم صبور باشند چراکه ما با اضافه کردن یکی دو بازیکن و تقویت تیم شرایط بهتری خواهیم داشت.

رحیمی در خصوص وضعیت مهرداد پولادی تاکید کرد: او با ما قرارداد دارد. من به پولادی پیشنهاد دادم به فدراسیون فوتبال بیاید تا اگر اختلافی است فدراسیون حل کند و هر تصمیمی که مسئولان فدراسیون بگیرد احترام می گذاریم.

وی در مورد اینکه برخی هواداران و کارشناسان معتقدند که یارگیری پرسپولیس خوب نبوده اما همچنان به یارگیری خوب خود اعتقادی دارید، گفت: هنوز هم می‌گویم از یارگیری راضی هستم اگر بازیکنی از ما جدا شده و یا به هر دلیلی نمی‌تواند بازی کند باید به بازیکنان جایگزین احترام بگذاریم. ما بازیکنان جوان را جذب کرده‌ایم که اگر بازیکنی آسیب دید بتوانیم از آنها استفاده کنیم. امیدوارم هر چه زودتر این موارد برطرف و شرایط تیم ما بهتر شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا قرارداد علی دایی سه ساله به مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون است یادآور شد: من مبلغ قرارداد را نمی‌دانم اما قرارداد دایی در فدراسیون و سازمان لیگ وجود دارد و کاملا شفاف است. شفاف‌ترین قرارداد، قرارداد علی دایی است.

وی در مورد اینکه برخی‌ها معتقدند قرارداد مربیان می‌تواند پایین‌تر از بازیکنان باشد تا بتوان برخی از بازیکنان را جذب کرد، تصریح کرد: قرارداد دایی قبلا بسته شده و من به آن احترام می‌گذارم. سؤالم این است که چرا قرارداد ژوزه اینقدر سؤال و جواب نشد. او مبلغ قراردادش بالای یک میلیارد و 700-800 هزار یورو بود. البته دستیارانش بودند اما هیچ کس اعتراض نکرد. تا زمانی که پرسپولیس نتیجه می‌گیرد و مقام کسب می‌کند کسی به قرارداد کاری ندارد اما تا یکی دو باخت تجربه می‌کنیم سراغ قرارداد علی دایی می‌روند. او ورزشکار بزرگی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه به نظرش تیم از لحاظ فنی عملکرد خوبی دارد و تا کی از سرمربی تیم حمایت خواهد کرد، یادآور شد: بارها گفته‌ام از سرمربی حمایت می‌کنم. بحث علی دایی نیست بلکه بحث این است که حرمت سرمربی حفظ شود. باید به سرمربی احترام بگذاریم. ما در جاهای دیگر صحبت می‌کنیم و جلسه می‌گذاریم. روز گذشته هم با علی دایی صحبت کردیم و در خصوص مشکلات با او صحبت کردیم.

رحیمی در خصوص اینکه آیا در مورد بدهی‌های پرسپولیس با وزیر صحبت کرده یا خیر، گفت: بدهی چیزی نیست که بخواهیم 5-6 ماهه آن را برطرف کنیم همه باید به پرسپولیس کمک کنند. این تیم هواداران زیادی دارد و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

وی در مورد اینکه شایعات مختلفی در خصوص استعفای او مطرح می‌شود،‌گفت: برای چه باید استعفا دهم. تا این لحظه استعفا نداده‌ام.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چه بازیکنانی را مدنظر دارند تا جذب کنند،‌گفت:‌ما سی دی برخی بازیکنان خارجی را در اختیار علی دایی قرار داده‌ایم و منتظر هستیم تا او بازیکن مدنظر خود را انتخاب کند.

رحیمی در مورد اینکه آیا به دنبال جذب عمادرضا هستند یا خیر، گفت: تا کادر فنی بازیکن مدنظر نداشته باشد ما در این مورد صحبت نمی‌کنیم.

رحیمی در پایان گفت و گو با خبرنگاران درباره اینکه آیا قرار است افشین قطبی یا برانکو ایوانکوویچ به کادرفنی پرسپولیس اضافه شوند، تاکید کرد: قطبی و برانکو مد نظر ما نیستند و بحث هیچ کسی در مورد جانشینی دایی مطرح نیست.

همچنین هنگامی که خبرنگاران از رحیمی سوال کردند پاکتی که در دستش وجود دارد، چیست و آیا در آن مسئله خاصی به وزیر گفته شده است، رحیمی پاکت را باز کرد و نشان داد که کلید منزلش در آن قرار دارد.


علیرضا رحیمی پاکتی در دست داشت که کنجکاوی خبرنگاران را در برداشت این موضوع باعث شد تا خبرنگاران اصرار کنند تا مدیرعامل پرسپولیس محتوی داخل پاکت را فاش کند. رحیمی هم زمانی که با اصرار خبرنگاران روبرو شد پاکت را باز کرد و گفت دو کلید درون پاکت است که یکی کلید منزلمان است و دیگری کلید محل کارم. اگر می‌خواهید جیب‌هایم را هم خالی کنم تا متوجه شوید چه چیزی همراهم است!
 اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------