پرسپولیس دایی در مسیر پرسپولیس استیلی+ سند



اخبار ورزشی - پرسپولیس دایی در مسیر پرسپولیس استیلی+ سند

پرسپولیس که قرار است امسال یکی از نمایندگان فوتبال ایران در رقابت های آسیایی باشد، شروعی ناامید کننده در لیگ چهاردهم داشته و هوادارانش را حسابی ناامید کرده است

پرسپولیس در ۵ هفته ابتدایی لیگ چهاردهم، تنها موفق به کسب یک پیروزی شده و در دو بازی مقابل حریفان باخته و در دو بازی دیگر هم تن به تساوی داده است. به گزاش بانک ورزش همین نتایج باعث شده پرسپولیس در حال حاضر با ۵ امتیاز تیم دوازدهم جدول رده بندی لیگ چهاردهم باشد.

 

حالا جالب اینکه بدانید پرسپولیس یکبار دیگر هم دقیقا چنین شرایطی داشته و آن به زمانی برمی گردد که حمید استیلی سرمربی قرمزپوشان پایتخت بود. در لیگ یازدهم که هواداران نام همین علی دایی را روی سکو ها فریاد می زدند، پرسپولیس لیگ را با یک برد، دو تساوی و دو شکست آغاز کرد تا فصلی کابوس وار را پشت سر بگذارد و در نهایت فصل را با رتبه دوازدهمی به پایان برساند. نگاهی به عکس های زیر این شباهت را بیشتر نشان خواهد داد.

لیگ یازدهم/ پرسپولیس حمید استیلی
همان طور که در تصویر زیر می بینید پرسپولیس لیگ یازدهم را با تساوی خانگی مقابل ملوان استارت زد و بعد از آن در بوشهر به شاهین باخت. پرسپولیس در لیگ یازدهم و در سومین بازی اش به شهرداری باخت و بعد از ان هم مقابل مس سرچشمه متوقف شد. اولین برد حمید استیلی در هفته پنجم و مقابل نفت تهران به دست آمد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 
لیگ چهاردهم/ پرسپولیس علی دایی
در این تصویر هم می بینید که پرسپولیس امسال چه روندی را برای گرفتن ۵ امتیاز طی کرده است. تیم علی دایی، اولین بازی این فصل را با تساوی مقابل نفت پشت سر گذاشت و بعد از آن در اهواز به فولاد باخت. تیم دایی در سومین گام ذوب آهن را شکست داد و بعد از آن به ملوان باخت. پرسپولیس هفته پنجم را هم با تساوی خانگی مقابل پدیده پشت سر گذاشت.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 
وضعیت در جدول
در تصویر زیر هم جدول های لیگ های یازدهم و چهاردهم را در پایان هفته پنجم می بینید، جدول هایی که نشان می دهد تیم حمید استیلی حداقل از تیم دایی هجومی تر بوده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 اخبار ورزشی - بانک ورزش

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------