آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

واکنش کواچ به پیروزی 3 بر 2 برابر آمریکا/ اظهار نظر سرمربی آمریکا درباره ایران



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی والیبال ایران و آمریکا

 

اخبار ورزشی - والیبال قهرمانی جهان - لهستان
کواچ: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند باز هم می‌توانند راحت ما را شکست دهند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند باز هم می‌توانند مانند دیدارهای اخیر ما را شکست دهند اما اینگونه نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس اسلوبودان کواچ پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا در رقابت‌های قهرمانی جهان در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار داشت: روزی که شرایط خوبی داریم می‌توانیم برابر هر تیمی خوب ظاهر شویم وقتی پاسور ما توپ را به خوبی پاس می‌دهد ما می‌توانیم سریع بازی کنیم و عملکرد عالی داشته باشیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم کمی با تاخیر آمریکا را متوقف کردیم. در جریان بازی کمی عقب‌نشینی کردیم و همین موضوع باعث شد دریافت‌های آمریکا بهتر شود. چند دفاع هم داشتیم که کار را برای ما سخت کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته چند بار با آمریکا بازی کردیم و همیشه بازنده بودیم امروز هم آنها فکر می‌کردند می‌توانند راحت ما را شکست دهند اما اینگونه نشد. در آخر بازی کمی دچار مشکل شدیم و با سختی آمریکا را شکست دادیم.

 

---------------------------------

 
اسپرو: پاسور خوب و دریافت عالی عامل پیروزی ایران بود/ قلبم شکست

سرمربی تیم ملی آمریکا گفت: پاسور خیلی خوب و دریافت‌های عالی در تیم ایران موجب شد آنها مقابل ما به پیروزی برسند.

به گزارش فارس جان اسپرو پس از شکست 3 بر 2 تیمش برابر ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار داشت: واقعا به بازیکنانم افتخار می‌کنم که بعد از واگذاری دو ست به بازی برگشتند اما قلبم شکست که در ست پنجم بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم در ست سوم خیلی خوب شدند و به بازی برگشتند. آرزو می‌کنم برای بازی بعدی هم شرایط همینگونه باشد و بتوانیم خیلی خوب بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا خاطرنشان کرد: این مسابقات فرصت خیلی خوبی است تا تیمم رشد کند ما مثل سابق سرعت و تاثیر‌گذاری کافی را نداریم و باید بیشتر کار کنیم اما باید اذعان کنم که ایران امروز والیبال عالی‌ای را از خود به نمایش گذاشت. آنها پاسور خیلی خوبی دارند و در دریافت‌ها هم کم‌نقص ظاهر شدند که همین موضوع عامل پیروزی آنها بود.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------