درخواست محرمانه کفاشیان در خصوص دستیاران کی روش



اخبار,اخبار ورزشی , فدراسیون فوتبال

 

اخبار ورزشی - درخواست محرمانه کفاشیان در خصوص دستیاران کی روش

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: کفاشیان از ما خواست که دستیاران کی‌روش را انتخاب کرده واسامی را محرمانه به او بدهیم.

منصور قنبرزاده در خصوص اطلاعیه فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه اعلام دستیاران کی‌روش گمانه‌زنی برخی از اعضای هیأت رئیسه بوده و نه مصوبه این هیأت، ‌گفت: تمایل نداشتم در این خصوص اظهار نظر کنم و ترجیح داده بودم در مورد مسائل این چنینی ورود نکنم. چون این موضوع از مسئولیت‌های مسئولان اجرایی فدراسیون و به خصوص شخص رئیس فدراسیون آقای کفاشیان است. چون موضوع رسانه‌ای شده است بنابراین لازم می‌بینم که برخی از سوءبرداشت‌ها را برطرف نمایم.

وی ادامه داد: در جلسه هیأت رئیسه که با حضور اعضا و کفاشیان برگزار شد، در این مورد صحبت‌هایی صورت گرفت، البته باید اشاره کنم کفاشیان همیشه به آرای هیأت رئیسه اعتقاد ویژه‌ای دارد و برای آنها اعتبار خاصی قائل است و روحیه‌اش این است که با مشورت کارهایش را انجام می‌دهد. او در برنامه 90 و رسانه‌ها نیز صراحتا گفته بود دستیار اول و دوم ایرانی کی‌روش را باید فدراسیون پیشنهاد بدهد که بر همین اساس اعضای هیأت رئیسه به ایشان برای انتخاب این دو دستیار اختیار تام داد. اما باز هم کفاشیان ترجیح داد با توجه به روحیه‌ای که دارد هیأت رئیسه در این انتخاب به او کمک کند.

قنبرزاده در خصوص این اظهار نظر هادی آیت‌اللهی که دستیاران باید در کمیته فنی انتخاب می‌شدند نه هیأت رئیسه، گفت:‌ بعید می‌دانم که کمیته فنی جلسات مستمری و مفیدی را در این ارتباط داشته باشند. آنها اگر فعال بودند باید پس از جام جهانی حداقل چند گزارش به هیأت رئیسه ارائه می‌کردند که من تا به حال ندیدم چنین گزارشاتی از سوی کمیته فنی ارائه شود البته شاید کمیته فنی این گزارشات را در اختیار آیت‌اللهی به عنوان نائب رئیس اول فدارسیون یا رئیس فدراسیون قرار می‌دهد و او ترجیح داده تا این گزارش‌ها رسانه‌ای نشود. پس من چون در این زمینه مطلع نیستم به آن ورود نمی‌کنم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: کفاشیان در جلسه از ما خواست پیشنهادات را به صورت محرمانه به او یا دبیرخانه ارائه دهیم که پس از آن اعضا موافقت کردند تا نظرات به صورت یکسان ارائه شود که خروجی آن، لیستی بود که روز گذشته رسانه‌ای شد. ما تصمیم گرفتیم پیشنهاداتمان را در قالب یک تقاضای مشترک در خصوص دستیاران کی‌روش را به صورت مکتوب ارائه دهیم.

وی در مورد اعضای حاضر در جلسه گفت: به جز بهروان که در ماموریت خارج از کشور بود سایرین حضور داشتند، البته تاج در جلسه مورخ اول شهریور 1393 حضور داشت اما فردای آن روز که قرار بود این موضوع را با وی در جریان گذاشته و نظرش را بگیریم، متاسفانه برایش مشکل پزشکی پیش آمد. به جز من، عزیزی‌خادم، فریده شجاعی، اصفهانیان و بهاروند در قالب یک پیشنهاد جمعی دستیاران را مکتوب کرده و پس از امضا، آن را ارائه دادیم. البته لازم به ذکر است این پیشنهادی زمانی ارائه شد که کی‌روش در تهران حضور داشت و در حال مذاکره با کفاشیان بود.

قنبرزاده تاکید کرد: به هیچ وجه ما سرخورد این کار را نکردیم و کفاشیان از ما تقاضای مشاوره کرد و اعلام کرد می‌خواهد در خصوص دستیاران کی‌روش به مشورت بپردازد. بنابراین قرار نبود این لیست رسانه‌ای شود و نمی‌دانم این موضوع از چه کانالی رسانه‌ای شد و در واقع قرار بود این پیشنهاد توسط کفاشیان بررسی و هر طورکه نظرش هست به ارائه آن به کی‌روش بپردازد. شاید هم اصلا رئیس فدراسیون در نظر داشت جهت اظهار نظر این لیست را به کمیته فنی بدهد که من از آن بی اطلاع هستم.

وی در پایان گفت:‌به عزیزانی که از این موضوع ناراحت هستند که چرا قبل از رسانه‌ای شدن با آنها صحبت نشد، حق می‌دهم اما به واقع قرار بود کفاشیان این لیست را بررسی کند و سپس وی آن را به کی‌روش ارائه کند اما چون مذاکرات به نتیجه نرسید و کی‌روش ایران را ترک کرد دیگر این موضوع به آن مرحله هم نرسید.
 اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------