ویژه ترین درخواست علی دایی از هواداران پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - ویژه ترین درخواست علی دایی از هواداران پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌اگر بازیکنانم مثل بازی قبل خودشان باشند سربلند از بازی بیرون می‌آییم.

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم البته همه بازی‌های ما سخت است و باید با تیم خوب تراکتورسازی که افتخار ما آذری‌هاست بازی کنیم. این تیم طرفداران پرشوری دارد و مطمئنا برای هر دو تیم بازی فردا سخت خواهد بود اما من به تیمم اعتقاد دارم و اگر مثل بازی قبل، خودشان باشند سربلند از این بازی بیرون می‌آییم.

وی ادامه داد: در این بازی به حمایت صددرصدی هواداران‌مان نیاز داریم و خواهش می کنم به استادیوم بیایند و از ما حمایت کنند. البته تراکتورسازی هم تیم خوبی است و رسول خطیبی دوستم تیم خوبی جمع کرده است.

دایی افزود: برای رسول خطیبی در همه بازی‌ها به جز بازی مقابل خودمان آرزوی موفقیت می‌کنم. تراکتورسازی با توجه به نتایجی که تاکنون کسب کرده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت البته ما هم نمی‌خواهیم دست خالی برگردیم. بازیکنانی که با آنها کار می‌کنم اعتقاد دارم. در این مدت بازی‌های خوبی انجام دادیم اما متأسفانه برخی مصدومیت‌ها گریبانگیر بازیکنان ما شده است. روز به روز بهتر خواهیم شد و امیدوارم فردا بازی بهتری نسبت به صبا از خود نشان دهیم.

وی با اشاره به پیروزی تیم‌های والیبال و بسکتبال اظهار داشت: دوست دارم بردهای تیم ملی والیبال را تبریک بگویم و همچنین اولین برد بسکتبالیست‌هایمان در رقابت‌های جهانی را تبریک می‌گویم. همچنین پیشاپیش تولد آقا امام رضا (ع) را به همگی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص استفاده از امتیاز میزبانی تصریح کرد: هواداران همواره تیم را مورد حمایت خود قرار می‌دهند. مطمئن هستم آنها ما را تنها نمی ‌گذارند. با حضور آنها نیروی تیم دوبرابر می شود و هم بازی زیباتری شاهد هستیم و هم نتیجه‌ای از آن ما خواهد شد. بازی سختی پیش رو داریم که امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم به موفقیت دست یابیم.

وی در مورد اینکه برای حضور هواداران در ورزشگاه ماشینی را به عنوان جایزه در نظر گرفته‌اند، گفت:‌من از این موضوع خبر نداشتم. امیدوارم با این کارها  بتوانیم هواداران را تشویق کنیم تا به ورزشگاه بیایند. امیدوارم ماشین را جایزه بدهند و فقط بحث و صحبتش نباشد نه اینکه سر از جای دیگر دربیاورد.
 اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------