با پسرم پیراهن شماره "11"استقلال را می پوشم و می گویم خداحافظ



اخبار,اخبار ورزشی , رضا عنایتی

 

اخبار ورزشی - با پسرم پیراهن شماره "11"استقلال را می پوشم و می گویم خداحافظ

عنایتی می گوید هنوز خیلی زود است که بخواهند برای موفقیت های تیم پدیده خوشحالی کنند.

رضا عنایتی؛این بازیکن تمام شدنی نیست.سن و سالش بالاست اما به اندازه چند بازیکن در لیگ برتر بازی می کند.عنایتی اما یک رمز بزرگ برای این موفقیت هایی که به دست می آورد دارد:«سالم زندگی می کنم،زمان استراحتم مشخص است و شب ها زود می خوابم.»با گلزن این روزهای تیم پدیده برای دقایقی گفت و گو کردیم تا از شرایط خودش و تیم پدیده که امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد سوال کنیم.

پدیده،واقعا در حد و اندازه های یک پدیده ظاهر شده است.شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که تیم شما به این خوبی نتیجه بگیرد.
دقیقا همین طور است.دیگر کسی به تیم پدیده به عنوان یک تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده نگاه نمی کنند.همه می خواهند پدیده را شکست بدهند.این کار را برای ما سخت می کند.فکر می کنم برای خوشحالی کردن خیلی زود است.ما باید حواسمان جمع باشد.با شناختی که من از بچه ها دارم می دانم که آنها مغرور نشده اند و مغرور هم نمی شوند.شرایط تیم ما خوب است و امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد.

پدیده دارد حسرت های چند سال قبل را برای هواداران خراسانی جبران می کند.چند سالی می شد که مشهد نماینده ای در لیگ برتر نداشت.
شرایط خیلی خوب است.بعد از گذشت هفت هفته از رقابت های لیگ برتر تصور اینکه این همه تماشاگر به ورزشگاه بیایند آسان نبود.شور و شعف به فوتبال مشهد برگشته و من خودم به شخصه لذت می برم وقتی این همه هوادار را در ورزشگاه می بینم.امیدوارم آنها تا پایان رقابت های لیگ برتر همین طور از پدیده حمایت کنند.

شما در بازی با استقلال خوزستان یک پنالتی را تبدیل به گل کردی تا پدیده از اهواز دست خالی به مشهد برنگردد.
بازی سختی بود.نمی خواهم بهانه بیاورم اما گرمای هوا واقعا عذاب آور بود.البته ما در اهواز خوب فوتبال بازی کردیم و به گفته آقای رییسی حتی می توانستیم بازی را هم ببریم.اما گرفتن هین یک امتیاز از تیم استقلال خوزستان هم خوب است.

رضا عنایتی مثل سال های قبل همچنان گل می زند.شما با 4 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارید.
راستش کن کار خاصی نمی کنم.فقط بازی خودم را انجام می دهم.به فوتبال باید جدی نگاه کرد.من سعی می کنم به بدنم خوب استراحت بدهم و شب ها هم زود می خوابم.در شرایط حرفه ای باید تمام این مسائل رعایت شود.فوتبالیست ها باید سال زندگی کنند و برنامه ریزی مناسبی برای خواب شان داشته باشند.شما نیاز به تفریح کردن دارید و بدن شما هم نیاز به استراحت.من فقط این کارها را درست انجام می دهم.

این هفته باید مقابل سپاهان بازی کند.این تیم یکی از مدعیان لیگ برتر است.

سپاهان همیشه سپاهان است و بازیکنان خوب و با کیفیتی هم دارد.ولی شرایط بازیکنان ما هم بد نیست.ضمن اینکه ما در خانه بازی می کنیم و حمایت هوادارنمان را داریم.گرفتن سه امتیاز این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد.امیدوارم نتیجه ای رقم بخورد که ما،هواداران و مرزبان انتظارش را داریم.

نقش مرزبان در موفقیت هایی که پدیده به دست می آورد بی تاثیر نیست.
شک نکنید که همین طور است.او با نفرات جدید به خوبی کار می کند.از لحاظ روحی و روانی روی آنها تاثیر می گذارد.مرزبان کاری کرده که اعتماد به نفس بازیکنان بالا رفته است.در فوتبال وقتی تیمی نتیجه می گیرد یا نمی گیرد همه به سرمربی آن نگاه می کنند.

مرزبان کلا رابطه خوبی هم با هواداران دارد.او به خوبی آنها را تهییج می کند.
مرزبان  رابطه اش با همه خوب است .

رضا عنایتی همیشه گفته که روزی با پیراهن استقلال خداحافظی می کند.این اتفاق نزدیک است یا ...
من نمی دانم.بحث استقلال دارد کم کم برای من تمام می شود.حالا باید ببینم سال آینده شرایط چطور رقم می خورد.من خودم دوست دارم که این اتفاق بیفتد اما اگر نشد که هیچ.من یک پیراهن شماره 11 استقلال را از قدیم نگه داشته ام.آن را می پوشم و با پسرم آقا معین یک عکس یادگاری می گیرم و خداحافظ.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------