تعیین تکلیف بازیکنان بدون کارت پایان خدمت



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - تعیین تکلیف بازیکنان بدون کارت پایان خدمت

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: بازیکنانی که کارتشان باطل شده دیگر نمی‌توانند به میدان بروند.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با فارس درباره باطل شدن کارت معافی 13 بازیکن فوتبال که در میان آنها بازیکنان سرشناسی وجود دارد، اظهار داشت: هنوز نامه رسمی به دست ما نرسیده و ما هم از طریق سایت ها آن را خوانده ایم اما باطل شدن کارت 13 بازیکن درست است.

وی در خصوص اینکه تکلیف این بازیکنان چه می شود، گفت: پرونده این بازیکنان به کمیته انضباطی داده می شود و این بازیکنان دیگر نمی توانند برای تیمهای خود به میدان بروند. چون مدارک قبلی آنها دیگر مورد تایید حوزه نظام وظیفه نیست.

وی در باره اینکه آیا این بازیکنان وسط فصل می توانند به تیم های نظامی بروند، گفت: نه آنها به هیچ تیمی نمی توانند بروند. بهتر است از خودشان هم بپرسید که این طور کارت گرفته اند.

بهروان در این خصوص که آیا نباید سازمان لیگ قبلا این مدارک را کنترل می کرده گفت: این مشکل مربوط به ما نیست. مدارکی داده شده و اگر همه شماره کارت های آنها را به سیستم بدهی مورد تایید است و بعد مشخص شده که کارت های آنها مورد داشته است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه چه زمانی نام این بازیکنان به صورت رسمی اعلام می شود، گفت: به نظرم امروز و فردا اعلام می شود.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------