ایران 3 - پورتوریکو صفر؛ صعود به راحتی آب خوردن



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی والیبال ایران

 

اخبار ورزشی - والیبال قهرمانی جهان - لهستان
ایران 3 - پورتوریکو صفر؛ صعود به راحتی آب خوردن

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان برابر پورتوریکو به پیروزی رسید.

به گزارش فارس، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود از سری بازی‌های مرحله اول رقابت‌های قهرمانی جهان در شهر کراکوف لهستان به مصاف پورتوریکو رفت و با حساب 3 بر صفر از سد حریف گذشت. شاگردان کواچ در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22 ، 25 بر 14 پورتوریکو را مغلوب کردند و جمع امتیازهای خود را به عدد 11 رساندند. پیش از بازی ایران فرانسه با نتیجه 3 بر 2 بلژیک به پیروزی رسید و امتیازهای خود را به عدد 12 رساند و صدرنشین ماند.

ایران که صعود خود به مرحله دوم مسابقات را برای اولین بار در تاریخش جشن گرفته بود، این بازی را برای تعیین رده نهایی‌اش در جدول گروه چهار انجام داد. پورتوریکو با انگیزه فراوان به میدان آمد و مقابل ایتالیا نشان داد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این تیم شامل بازیکنانی بود که تلفیقی از سرعت و قدرت را دارند و در توپ‌گیری هم به صورت گروهی؛ عالی عمل می‌کنند. اسپکرهای باهوش پورتوریکو در حمله از دست مدافعین حریف برای کسب پوئن بهره می‌بردند و خلاصه یک مجموعه منسجم بودند که اگر گرم می‌شدند، مهار شدنشان کار دشواری می‌شد.

شاگردان کواچ پیش از این تیم‌های ملی آمریکا، ایتالیا، بلژیک را شکست داده و برابر فرانسه مغلوب شده بودند. در ادامه بازی‌های این مرحله هم از دقایقی دیگر تیم های ملی آمریکا و ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------