رفتار سیمئونه با بازیکنانش عاطفی است



اخبار,اخبار ورزشی ,عادل فردوسی پور

 

اخبار ورزشی - عزت اللهی؛
رفتار سیمئونه با بازیکنانش عاطفی است ؛ فردوسی پور همیشه به من لطف داشته

هافبک ایرانی تیم آتلتیکو مادرید B گفت: «امکانات اسپانیا با امکانات کل آسیا هم قابل مقایسه نیست.»

 سعید عزت اللهی درباره وضعیت خود در آتلتیکو مادرید عنوان کرد: «حدود یک ماه و نیم پیش بود که پیشنهاد رسمی باشگاه آتلتیکو به باشگاه ملوان رسید. آن زمان پیشنهاداتی خوبی از اسپورتینگ لیسبون، رابین کازان و دو سه تیم از آلمان داشتم آتلتیکو را انتخاب کردم. دلیل این تصمیم گیری این بود که آتلتیکو باشگاهی است که خیلی به تیم های پایه اش اهمیت می دهد و استخوان بندی تیم بزرگسالانش را بازیکنان تیم های پایه اش تشکیل می دهند.»

وی ادامه داد: «آتلتیکو مثل سایر قدرت های فوتبال جهان نیستند که بخواهند با پول بازیکنی که در باشگاه دیگر پرورش یافته است را به خدمت بگیرد. آتلتیکو باشگاه بزرگی است. قهرمان اسپانیا است و به نظرم افتخار بزرگی محسوب می شود که در این تیم حضور داشته باشم.»

عزت اللهی تصریح کرد: «از روز اولی که به باشگاه آتلتیکو مادرید آمدم همه برایم سنگ تمام گذاشتند. اینجا شرایط به شکلی است که انگار در ایران هستم. بچه های هم تیمی ام فوق العاده ای هستند. مانند ایرانی ها عاطفی هستند و من را با آغوش باز پذیرفته اند. برای هیچ کدام از ما فرقی ندارد چه کسی بازی کند یا نه. این روند کم نظیر بوده است.»

وی درباره اینکه آیا با دیه گو سیمئونه دیداری داشته است یا نه گفت: «بله، من او را دیدم چون در کنار زمین ما تمرین می کنند.»

عزت اللهی درباره رفتار سیمئونه اظهار داشت: «او یک رفتار عاطفی با بازیکنانش دارد و در این شرایط بازیکن جانش را برای او می دهد. به خاطر شرایط بازی و استرسی که وجود دارد مربی باید جدیتش را حفظ کند.»

وی درباره وضعیت تیم ملوان گفت: «بازی ملوان با سپاهان را دیدم و خیلی هیجان داشتم. تیم امروز ملوان جوان شده است ولی با توجه به شناختی که از جوانان انزلی دارم احساس می کنم اگر کمی بها بدهیم صد در صد ملوان می تواند شرایط بهتری پیدا کند.»

هافبک آتلتیکو مادرید درباره اینکه به نظرش چه تیمی در لیگ برتر ایران مدعی قهرمانی است عنوان کرد: «به نظر من تیم های خوبی در لیگ امسال حضور دارند. پدیده مشهد را کسی فکر نمی کرد این شروع را داشته باشد. تراکتور را کسی فکر نمی کرد با آن همه بازیکنی که از دست داد چنین نتایجی بگیرد. استقلال در این کورس بهتر بوده است. سپاهان و پرسپولیس هم خوب هستند. فکر می کنم لیگ امسال شاهد شگفتی هم خواهد بود.»

عزت اللهی درباره نقل قول منتسب به خود پیرامون برنامه 90 و عادل فردوسی پور اظهار داشت: «نه، من وقتی این خبر را دیدم تعجب کردم و این موضوع تکذیب شد. 90 برنامه پرمخاطبی است و فردوسی پور هم همیشه به من لطف داشته است. فکر می کنم در این باره شیطنت شده است.»

وی درباره تفاوت میان تمرینات در آتلتیکو مادرید و تمرین در ایران تصریح کرد: «اینجا یک قاره دیگری است و شرایط متفاوتی دارد. امکانات اسپانیا با امکانات کل آسیا هم قابل مقایسه نیست. در ایران مربیان با توجه به علم روز دنیا سعی می کنند از داشته هایشان استفاده کنند.»
اخبار ورزشی - کاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------