بازیکنی که با دمپایی پاره به فوتبال آمد و الان برج سازی می کند



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه ذوب‌آهن

 

اخبار ورزشی - آذری معرفی کرد؛
بازیکنی که با دمپایی پاره به فوتبال آمد و الان برج سازی می کند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: «محمد صلصالی 13 سال پیش با دمپایی پاره به باشگاه آمد و اکنون در اصفهان برج‌سازی می‌کند.»

 سعید آذری در مورد جلسه هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: «در این جلسه یحیی گل‌محمدی گزارش کار خود را ارائه کرد و در این زمینه صحبت شد. ولی اینکه شما نوشتید من و گل‌محمدی را در این باشگاه نگه داشتند،‌ درست نیست زیرا من خودم همه را نگه می‌دارم و اینگونه نیست که کسی بخواهد من را نگه دارد. اولتیماتومی هم به ما داده نشده است. رفتن و آمدنم دست خودم است. از من خواهش کردند باشگاه ذوب‌آهن را در این وضعیت نابسامان مدیریت کنم و من هم این را پذیرفتم.»

وی ادامه داد: «من سال 88 به خاطر معرفت و لوطی‌گری کتم را برداشتم و از باشگاه رفتم. هیچ بحث دیگری نبود اکنون هم ماندن و رفتنم دست خودم است من همانقدر که آدم متواضعی هستم مدعی هم هستم و معتقدم در بین همه مدیران باشگاه‌های لیگ برتر از همه قدیمی‌تر هستم و کارم را بلدم. اما فقط یک اشتباه مرتکب شدم. اشتباهم این بود که در این شرایط نابسامان مدیریت باشکاه را پذیرفتم.»

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: «این تیم در لیگ 18 تیمی در پلی‌آف در لیگ برتر مانده بود و اکنون هم یک مربی سالم و کاربلد آورده‌ایم. یحیی گل‌محمدی کارش را بلد است. من هر وقت دلم بخواهد مثل سال 88 کتم را برمی‌دارم و از باشگاه می‌روم. چون من کارمند ذوب‌آهن هستم و از من خواهش کردند که به اینجا بیایم.»


وی در مورد وضعیت گل‌محمدی گفت: «در ابتدای فصل 5 گزینه سرمربیگری داشتیم و همه اعضای هیأت مدیره به گل‌محمدی رای دادند. اکنون نباید به خاطر 8 هفته به او حمله کنیم. متاسفانه برخی آدم‌های مریض در اصفهان دور هم جمع شدند و سیم‌ کارت ایرانسل خریدند و مدام به مدیران کارخانه پیامک می‌دهند. اما هیچ کس نمی‌پرسد که چه شد ذوب‌آهن بعد از 4 سال که در اوج بود به این روز افتاد.

 

من به شما می‌گویم و حتی اگر خواستید اسنادش را در اختیار رسانه ها قرار می‌دهم. دو سال پیش اعلام کردند که ما با 5 میلیارد تومان تیم را بسته‌ایم در حالی که 8 میلیارد و نیم هزینه کردند. سال بعد قراردادها را به 13 میلیارد و 150 میلیون تومان رساندند اما من تمام قراردادها را به 12 میلیارد و 700 میلیون رساندم. من می‌دانم چه کسانی می‌خواهند خط بدهند اما وظیفه من در حال حاضر ایجاد آرامش در تیم است و اینکه تیم را به موفقیت برسانم.»

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد دیدار روز جمعه با پیکان گفت: «ما به جز بازی با سایپا در بقیه بازی‌ها خوب عمل کردیم و از نظر فوتبالی بسیار خوب بازی کردیم. من با بازیکنانم صحبت کردم و گفتم که باید فوتبال خوب‌تان منتج به نتیجه شود. پیکان بازیکنان خوبی دارد و یک مربی فوتبال بلد دارد اما من با همه احترام برای حریف می‌گویم که فوتبال ذوب‌آهن یک سر و گردن بالاتر از پیکان است.»

وی در مورد اظهارات محمد صلصالی علیه باشگاه ذوب‌آهن گفت: «صلصالی 13 سال پیش که با دمپایی پاره به باشگاه آمد و اکنون برج‌سازی می‌کند. این پول را از کجا آورده است؟ او این پول‌ها را از باشگاه ذوب‌آهن گرفته. وقتی هوداران و سرمربی او را نمی‌خواهند چگونه من او را در تیم نگه دارم؟ اکنون هم دیدید که به تیم دسته یکی رفت پس ما به او ظلمی نکردیم. او اکنون با پول چه کسی برج می‌سازد؟ این پول‌ها را از باشگاه ذوب‌آهن گرفته است.»
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------