آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

باز هم حروف زحمت خاطیان را می‌کشد یا نام‌های واقعی معرفی می‌شود؟



اخبار,اخبار ورزشی ,کارت‌ پایان خدمت فوتبالیست‌ها

 

اخبار ورزشی - باز هم حروف زحمت خاطیان را می‌کشد یا نام‌های واقعی معرفی می‌شود؟

در حالی که بازار این شایعات بسیار بالا گرفته بود و مسئولان سازمان نظام وظیفه و سازمان لیگ نیز همواره از حضور نام‌های مشهور در این لیست خبر می‌دادند، شب گذشته نام ده تن از این لیست سیزده نفره منتشر شد؛ فهرستی که البته هیچ نام مشهور و بازیکن ملی‌پوش حاضر در جام‌جهانی در میان آن‌ها دیده نمی‌شود.

سرانجام انتقاد‌ها از نهادهای درگیر ماجرای کارت‌های پایان خدمت جعلی فوتبالیست‌ها به پایان رسید و در چند روز گذشته، سازمان نظام وظیفه از ابطال کارت پایان خدمت سیزده فوتبالیست خبر داد؛ سیزده نفری که البته هیچ نامی از آن‌ها منتشر نشده بود تا گمانه‌زنی‌ها در خصوص افرادی که در این ماجرا درگیرند، شدت بگیرد.

به گزارش «تابناک»، سازمان نظام وظیفه پس از چند روز بی‌خبری در این هفته، از برخورد قاطع با خاطیان پرونده کارت‌های پایان خدمت جعلی سخن گفت و اعلام کرد، از میان نزدیک به پنجاه کارت بررسی شده، تا کنون کارت سیزده بازیکن جعلی بوده و ابطال شده است.

این سازمان همچنین اعلام کرد: در برخورد با خاطیان هیچ گونه مماشاتی نخواهد کرد و متخلفانی را ‌که برخی از آنها از چهره‌های شناخته ‌و حتی حاضر در جام‌جهانی بودند، نیز معرفی خواهد کرد.

بسیار روشن بود که این گونه اطلاع‌رسانی در خصوص پرونده متخلفان، بازار شایعات را داغ و داغ‌تر خواهد کرد. چنانکه در این هفته از نام‌هایی چون کریم انصاری‌فر، علی حمودی، بختیار رحمانی و مهرداد پولادی به ‌عنوان چهره‌های معروف این لیست سخن گفته شد؛ ادعاهایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شد و البته ‌کسی نه آن را رد می‌کرد و نه تأیید.

بنا بر این گزارش، در حالی که بازار این شایعات بسیار بالا گرفته بود و مسئولان سازمان نظام وظیفه و سازمان لیگ نیز همواره از حضور نام‌های مشهور در این لیست خبر می‌دادند، شب گذشته نام ده تن از این لیست سیزده نفره منتشر شد؛ فهرستی که البته هیچ نام مشهور و بازیکن ملی‌پوش حاضر در جام‌جهانی در میان آن‌ها دیده نمی‌شود.

در این باره، سینا عشوری، رضا طاهری، علیرضا ابراهیمی، علی‌پور خسروانی، مهدی محمد‌زاده، محمد حسین مهر آزما، آرمان شهدادنژاد، حامد زمانی، مهربان عیسی پوران، فرهاد سالارپور بازیکنانی هستند که شب گذشته، نامشان از سوی سازمان لیگ اعلام شده و هنوز مشخص نیست، ‌چرا سه نام باقی مانده این لیست هنوز معرفی نشده است!
 
با توجه به تأکید پی‌درپی مسئولان در یکی، دو روز گذشته، مبنی بر حضور ستاره‌های بزرگ در این لیست، انتشار ناقص و جهت‌دار این نام‌ها بر پر ابهام بودن فضای موجود در این ماجرا افزوده است. چنانکه امروز تیتر بسیاری از روزنامه‌ها به سبک روزهای انتشار اخبار اختلاس با حروف به استقبال متخلفان رفته بود و از «م-ش»، «خ. ح» و... در حکم گزینه‌های جدید این لیست نام برده است.

و سرانجام همین انتشار پر ابهام نیز موجب شده تا بسیاری بر آتش شایعات بدمند؛ از اینکه پولادی به دلیل مشکل سربازی‌اش، به ترک پرسپولیس و رفتن به قطر اصرار داشته تا رخدادهای ممکن‌ برای کریم انصاری‌فر ـ که اکنون بازیکن اوساسوناست ـ روی ‌‌دهد.

گفتنی است، انتشار اولیه اسامی از سوی سازمان لیگ اندکی با قاطعیت سازمان نظام وظیفه تناقض دارد؛ اما اگر در روزهای آینده، نام بازیکنان ملی‌پوش خاطی منتشر شود، باید دید که چگونه با آنها ‌برخورد خواهد شد.

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------