بخش دیگر از جزئیات کی‌روش فاش شد



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی روش

 

اخبار ورزشی - بخش دیگر از جزئیات کی‌روش فاش شد
دعوا سر پاداش و جرائم/ سرمربی پرتغالی باید تا آخر هفته جواب بدهد

نسخه نهایی قرارداد کی‌روش امروز برای این سرمربی پرتغالی ایمیل شد و قرار است وی تا پایان هفته پاسخ مثبت یا منفی خود برای ادامه همکاری با تیم ملی را اعلام کند.

به گزارش فارس، پس از اینکه امروز نسخه نهایی قرارداد کارلوس کی‌روش برا این سرمربی ایمیل شد از فدراسیون فوتبال در این ایمیل اعلام شده است که کی‌روش باید تا پایان هفته جاری پاسخ مثبت یا منفی خود برای همکاری با تیم ملی ایران را اعلام کند.

نکته قابل توجه در تنظیم قرارداد نهایی اینکه طرفین بر سر مبلغ قرارداد مشکلی با یکدیگر ندارند و اختلاف تنها بر سر پاداش‌ها و جرائمی است که سرمربی تیم ملی باید در صورت محقق شدن یا نشدن برخی از شرایط به آن متعهد باشند و این یعنی اینکه حضور موفق تیم ملی در جام ملت‌های آسیا یا مقدماتی جام جهانی 2018 پاداش‌هایی برای کی‌روش به همراه خواهد داشت و عدم موفق تیم ملی در این رقابت‌ها باعث جریمه (کسر قرارداد) او خواهد شد.

البته گفتنی است پیش از این مقوله پاداش همواره در قرارداد کی‌روش لحاظ می‌شده است اما بحث جریمه برای اولین بار است که در قرارداد این مربی گنجانده می‌شود که همین موضوع باعث شده است تا احتمال بازگشت کی‌روش به کشورمان کمرنگ‌تر از گذشته شود.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------