آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

تخلفات تمام نشدني فدراسيون فوتبال



اخبار,اخبار ورزشی, فدراسيون فوتبال

 

اخبار ورزشی - تخلفات تمام نشدني فدراسيون فوتبال

1- خسته شديد؟ خنده‌تان مي‌گيرد؟ رييس فدراسيون فوتبال جدي نمي‌گيرد؟ ديگر برايتان مهم نيست؟ همه جا همين‌طور هست؟ كجا تخلف و فساد نيست؟ مسائل مهم‌تري در كشور وجود دارد؟ همه اين سوالاتي كه مطرح مي‌كنيد، درست، اما وظيفه ما همين است كه بنويسيم و بنويسيم. تخلفات فدراسيون فوتبال تبديل به «جوك روز» شده است، درست مثل پاسخ‌هاي رييس فدراسيون فوتبال به اين تخلفات! حالا «ما» هستيم و اپيدمي تخلفاتي كه گويا از دولت قبلي باقي مانده است و هر روز بايد شاهد تكرارش باشيم.

2- بارها نوشتيم و قطعا باز هم خواهيم نوشت. اعضاي مجمع فدراسيون فوتبال را بايد «علت» اصلي روزمرگي اين روزهاي فوتبال ايران و فدراسيون كفاشيان دانست؛ اعضايي كه در مجمع نقش پررنگي ندارند و همانند «ميهمان» در جلسات با آنها برخورد مي‌شود و بعد از صرف چاي و شيريني و احتمالا ناهار، به محل كارشان برمي‌گردند! هرچند برخي از اين اعضا، نقش پررنگ‌تري دارند ولي كليت مجمع، بي‌تفاوت شده است، دقيقا همان چيزي كه آقاي رييس و دبيركل محترم به‌دنبال آن هستند. جمعي تقريبا مردانه از «چكيده»هاي فوتبال ايران و اين در حالي است كه آنها نه تنها از وظايف خود خبري ندارند بلكه از اختيارات‌شان نيز آگاه نيستند. مجمع فدراسيون فوتبال تبديل به يكي از «بي‌تفاوت»ترين بخش‌هاي فوتبال ايران شده است، مثل فوتبال ايران، همانند فدراسيون فوتبال ايران كه «ابهام» و «عدم شفافيت» در همه جاي آن ديده مي‌شود. در حقيقت اعضاي مجمع تبديل به ابزاري براي فدراسيون فوتبال شده‌اند، آنها با صلوات‌هايشان براي تاييد، با بالا بردن دست‌شان براي تاييد و با كف زدن‌هايشان براي تاييد در حقيقت فوتبال ايران را هر روز به عقب‌تر بازمي‌گردانند.

3- «تاريكخانه مالي»، اين اسم رمز فعاليت‌هاي مالي فدراسيون فوتبال است. همان‌جا كه علي كفاشيان درباره پول فيفا مي‌گويد: «اين پول‌ها، پول بيت‌المال نيست». وقتي نظارت نباشد، بايد هم رييس فدراسيون اين‌گونه اظهارنظر كند. اعضاي مجمع هم گويا برايشان اهميتي ندارد. حالا هم AFC حساس شده و احتمالا براي «حفظ مصلحت فوتبال ايران» بايد هيات شش نفره، نخوانده و بررسي نكرده، اسناد مالي را امضا كنند و «سندسازي» تازه‌يي راه بيندازند!

4- علي كفاشيان و صداقت! اوايل همه از صداقتش مي‌گفتند و مي‌نوشتند اما گويا ديگر اعتقادي به آن هم نيست. همين چند ماه پيش بود كه بهروان را براي ماندن خودش مناسب مي‌دانست و حالا همان راه را براي كنار گذاشتن نبي، آيت‌اللهي و شجاعي مناسب فوتبال ايران نمي‌داند! همين چند هفته پيش گفته بود كه مشكل ايرادات به صورت‌هاي مالي مجمع گذشته حل شده است و نيازي به برگزاري مجمع نيست. او باز هم حقيقت را نگفت. بايد متاسف بود. همين!

اخبار ورزشی - روزنامه اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------