دایی سرمربی پرسپولیس است و امروز تیم را تمرین می‌دهد!



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - دایی سرمربی پرسپولیس است و امروز تیم را تمرین می‌دهد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دایی سرمربی پرسپولیس است و امروز تیم را تمرین می‌دهد!

علیرضا رحیمی در واکنش به تصمیمات اخیر هیئت مدیره این باشگاه مبنی بر برکناری علی دایی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه، گفت: هنگامی که هیئت مدیره مصوبه‌ای را به تصویب می‌رساند و از رحیمی می‌خواهد که یا علی دایی را برکنار کن و اگر برکنار نکردی خودت از این باشگاه برو، خودتان قضاوت کنید و بگویید آیا این کار درست است؟

وی با بیان اینکه «شرافتش را به پول نمی‌فروشد»، ادامه داد: آیا این شیوه برخورد درست است؟ آیا این نوع برخورد با قهرمان ملی فوتبال و ورزش ایران درست است؟ من از آقای رئیس جمهور و نمایندگان مجلس می‌خواهم که متوجه این شرایط باشند و ببینند چه اتفاقاتی رخ داده است.

رحیمی در ادامه به انتقاد از حمیدرضا سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پرداخت و گفت: آیا این درست است آدمی چون سیاسی چون پول دارد هر کاری انجام دهد و بیاید تصمیم به برکناری اسطوره و قهرمان ملی ایران بگیرد؟ این آقا معلوم نیست از کجا آمده و هویتش مشخص نیست اما متأسفانه برای قهرمان ملی ما تصمیم می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صورت تلویحی اینکه از سوی وزارت ورزش و با واسطه‌هایی از سیاسی خواسته شده علی دایی را برکنار کنند تأیید کرد و گفت: من از علی دایی حمایت می‌کنم البته حمایتم نه فقط از علی دایی بلکه از تمام مربیان است.

رحیمی اظهار داشت: شما بروید بررسی کنید و ببینید در ماه‌های گذشته اینها با ما چه کارهایی که نکردند. پول ما را قطع کردند و مطالبات باشگاه را پرداخت نکردند و هر کاری توانستند انجام دادند تا اینکه دایی را برکنار کردند. در این پنج ماه مدام می‌گفتند باید دایی را برکنار کنید و فرد دیگری سرمربی پرسپولیس شود.

وی عنوان کرد: تا زمانی که من هستم مطمئناً علی دایی هم سرمربی پرسپولیس است. همانطوری که گفتم این نوع برخورد با قهرمان ملی ما بد است و باید مانع این کار شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سیاسی به من تأکید کرد که اگر علی دایی را برکنار نکنی تو را بر می‌داریم. در این پنج ماه مدام برای من شرط گذاشته‌اند که باید علی دایی را برداری. نمی‌دانم مشکل و خصومت‌شان با علی دایی چیست؟!

وی خاطرنشان کرد: من مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هستم و تا زمانی که من هستم علی دایی هم سرمربی پرسپولیس است.

رحیمی با بیان اینکه اگر قرار باشد سرمربی یک تیم عوض شود این نوع برخورد درست نیست گفت: خوب نیست با علی دایی اینطور برخورد شود همانطور که گفتم من از دایی حمایت نمی‌کنم و حمایتم از مربیان است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نباید حمیدرضا سیاسی که تا به امروز پایش به توپ نخورده و حتی یک عکس با لباس ورزشی ندارد تصمیم به برکناری علی دایی بگیرد. سیاسی چه کاره است که این کار را کرد؟

«اگر من مدیر عامل پرسپولیس هستم دایی سرمربی پرسپولیس است و باید عصر امروز تیمش را تمرین دهد». وی با بیان این جمله و در پاسخ به این پرسش که با این شرایط تمرین عصر امروز پرسپولیس با حضور دایی برگزار می‌شود یا درخشان، گفت: چه کسی به درخشان گفته است سر تمرین برود؟ مدیرعامل باشگاه کیست؟ اگر من مدیر عاملم تیم باید امروز زیر نظر دایی تمرین کند و اگر هم فردی دیگر انتخاب شده است آقایان باید تبعاتش را بپذیرند. افرادی که رأی به برکناری علی دایی دادند باید تبعات کارشان را بپذیرند و اطمینان داشته باشند چوب تصمیمی را که گرفته‌اند، خواهند خورد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که در این شرایط باید خودش از پرسپولیس برود گفت: اشکالی ندارد من به این نوع برکناری افتخار می‌کنم.
اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------