آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

کارنامه دایی درخشان‌تر است یا درخشان؟!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - کارنامه دایی درخشان‌تر است یا درخشان؟!

حمید درخشان امروز پرسپولیس را تمرین داد تا رسما این تیم را تحویل گرفته باشد. با قطعی شدن حضور این مربی روی نیمکت پرسپولیس، سری به کارنامه مربیگری او در لیگ برتر زدیم تا به نوعی مشخص شود او با چه سابقه جای دایی را گرفته است. البته برای کامل شدن این پرونده، کارنامه دایی را هم در کنار کارنامه درخشان قرار دادیم. از همین رو در زیر کارنامه کامل این دو مربی در لیگ برتر را مشاهده می کنید. به نظر شما درخشان گزینه مناسبی برای جانشینی دایی بوده است؟!

درخشان پرسپولیس را تمرین داد
حمید درخشان که از در پشتی مجموعه درفشی فر در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده بود تا با هواداران رو به رو نشود، امروز در زمین چمن حاضر شد و تیم را تمرین داد تا کارش را رسما در جمع قرمزپوشان آغاز کرده باشد.

پايان اولين جلسه تمرين زير نظر درخشان
حميد درخشان اولين جلسه تمرين با پرسپوليس را با گفت و گويي طولاني با پيام صادقيان به اتمام رساند. به گزارش "ورزش سه"، تمرین پرسپولیس با مربیگری درخشان به اتمام رسید و او با علیرضا امامی فر و حسین عبدی و نادر باقری تیم را زیر نظر گرفت. این در حالی بود که محمد پنجعلی هم در تمرین حضور داشت. از قدیمی های تیم هم رضا وطنخواه به تمرین پرسپولیس آمده بود .

بازیکنان پرسپولیس با اتمام تمرین از درفشی فر بیرون می روند این در حالیست که افشین پیروانی و سایر دستیاران علی دایی از کانکسی که در آن نشسته بودن بیرون نیامدند .


*بازیکنان پرسپولیس زیرنظر مربی بدنساز این تیم که به تازگی به پرسپولیس پیوسته به تمرین پرداختند.


*افشین پیروانی در خصوص اینکه چرا علی دایی در تمرین امروز حضور نداشته خاطرنشان کرد که من و دایی با هم به محل تمرین آمدیم اما از دایی خواستند که او به ورزشگاه نیاید و دایی هم به همین دلیل این کار را نکرد اما من به او گفتم که به درفشی‌فر می‌روم تا ببینم چه کسی می‌تواند جلوی من را بگیرد و وقتی هم که به ورزشگاه درفشی‌فر آمدم خودم نخواستم که کنار زمین بروم.

*نادر باقری مربی دروازه‌بانان پرسپولیس که از امروز در تمرینات این تیم حاضر شده با سوشا مکانی و نیلسون به تمرین پرداخت.


*محسن خلیلی که در زمان علی دایی در تمرینات پرسپولیس حضور داشت هم امروز به صورت اختصاصی دور زمین به تمرین پرداخت.

درخشان در این تمرین با بازیکنان جلسه گذاشت و آنها را به پیروزی در بازی فردا تشویق کرد . او تمرینش را با گفت و گوی مفصل با پیام صادقیان در وسط زمین به پایان برد . او با لیاس تیم ملی اسپانیا تیم را تمرین داد .

ممانعت از ورود دايي به تمرين پرسپوليس
تمرين پرسپوليس پشت درهاي بسته اما در فضايي متشنج برگزار شد.


به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اعلام شده بود تمرین قرمزپوشان از ساعت 10 صبح آغاز می شود ، حضور هواداران پشت در ورزشگاه درفشی فر دوباره مشکل آفرین شد. آنها که برای حضور در تمرین با درهای بسته مواجه شدند ابتدا قصد شکست در را داشتند اما با صحبتهای مامورین انتظامی در نهایت همان بیرون اتراق کردند و به شعاردادن پرداختند.

 

نکته جالب این است که افشین پیروانی ، محمد دایی و جواد منافی وارد تمرین پرسپولیس شدند ولی از ورود دایی به حوالی ورزشگاه جلوگیری به عمل آمده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------