آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

من «استیلی» هستم نه «علی دایی»



اخبار,اخبار ورزشی ,حمید استیلی

 

اخبار ورزشی - ترجیح می‌دهم در مسائل پرسپولیس ورود نکنم
من «استیلی» هستم نه «علی دایی»

سرمربی تیم راه‌آهن تهران با بیان اینکه از اقامت در زادگاه و وطنم تبریز لذت می‌برم گفت: تیم تراکتورسازی بعد از پیروزی برابر پرسولیس تهران، در بهترین وضعیت برابر تیم راه‌آهن قرار می‌گیرد.

حمید استیلی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: تراکتورسازی از تیم‌های خوب و قدرتمند فصل جاری لیگ برتر بود و هفته گذشته نیز برابر پرسپولیس به برتری دست یافته و در بهترین شرایط خود میزبان تیم راه‌آهن تهران هستند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران افزود: تیم تراکتورسازی تبریز از یک مربی جوان سود می‌برد که از جنس خودش بوده و این کار را برای سایر تیم‌ها مشکل می‌کند.

به وطنم آمده‌ام و از بازی در تبریز لذت می‌برم
وی از حضور در تبریز به نیکی یاد کرده و گفت: هر وقت به تبریز می‌آیم حس خوبی به من دست می‌دهد، زیرا به وطنم آمده و از بازی در تبریز لذت می‌برم.

استیلی در مورد تیم راه‌آهن گفت: این تیم در فصل جاری جوانگرایی کرده و پنج بازیکن جوان در این تیم حضور دارند، اما دیر بسته شدن تیم کار را کمی برای ما سخت کرده است.

وی از عزم تیمش برای پیروزی در تبریز خبر داده و تصریح کرد: به تیم تراکتورسازی احترام خاصی قائل بوده و بازی کردن با این تیم در تبریز بسیار سخت است، با این وجود ما برای پیروزی و کسب سه امتیاز به تبریز آمده‌ایم و اعتراف می‌کنم که حتی کسب یک مساوی نیز برای تیم راه‌آهن نتیجه ایده‌آلی به شمار می‌رود.

وی در خصوص بازیکنان غایب تیمش در بازی فردا گفت: حامد نورمحمدی، ابراهیم کریمی، شیث رضایی و زارعی را به خاطر مصدومیت در این بازی در اختیار نداریم.

من حمید استیلی هستم و نمی‌توانم خودم را جای دایی فرض کنم و ترجیح می‌دهم در مسائل فعلی پرسپولیس ورود نکنم

استیلی در مورد اتفاقات اخیر تیم پرسپولیس گفت: من یک پرسپولیس بوده و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مشکلات این تیم حل شده و به سوی موفقیت گام بردارند.

استیلی در پاسخ به سئوالی که اگر به جای دایی بودید به تمرین تیم می‌رفتید؟ گفت: من حمید استیلی هستم و نمی‌توانم خودم را جای دایی فرض کنم و ترجیح می‌دهم در مسائل فعلی پرسپولیس ورود نکرده و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

تیم تراکتورسازی تبریز فردا ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام(ره) در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم راه آهن تهران است.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------