گذشت دایی از بخشی از پول قرارداد



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - گذشت دایی از بخشی از پول قرارداد

مهم‌ترین اتفاق این بود که دایی اعلام کرده پول کل قرارداد سه ساله خود را نمی‌خواهد بلکه طلب خود از فصل گذشته به اضافه آنچه در این فصل برای پرسپولیس کار کرده را می‌خواهد

علی دایی کل پول خود از قرارداد با پرسپولیس را نمی‌خواهد و فقط مبلغ قراردادش را تا زمانی که در پرسپولیس بوده از باشگاه می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، نشست مسئولان باشگاه پرسپولیس با دستیاران علی دایی و بهمن دهقان وکیل آن‌ها که برای توافق بر سر چگونگی پرداخت مطالبات‌شان برگزار شده بود، پایان یافت و قرار شد در یکی دو روز آینده توافق طرفین نهایی شود.

افشین پیروانی، رضا فروزانی، جواد منافی، بهزاد غلامپور و محمد دایی دستیاران علی دایی هستند که بهمن دهقان را به عنوان وکیل خود برای دریافت مطالبات انتخاب کرده بودند و مذاکره دو طرف هم بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

در این جلسه دو طرف بیشتر بر روی مسائل اخلاقی و اینکه باید برخورد بهتری با کادر فنی صورت می‌گرفت، بحث کردند و در این میان سیاسی به عنوان رییس هیات مدیره هم قبول کرد که اتفاقاتی که افتاد در شان مربیان پرسپولیس نبود و بهتر بود که برای کنار رفتن آن‌ها برخورد بهتری صورت می‌گرفت. سیاسی در این رابطه از دستیاران دایی عذرخواهی کرد.

دستیاران دایی توافق کردند که بخش زیادی از قرارداد خود را نگیرند اما مسئله مهم‌تر چگونگی پرداخت مبلغ درج شده در قرارداد علی دایی بود که امروز خیلی درباره آن صحبت نشد اما مهم‌ترین اتفاق این بود که دایی اعلام کرده پول کل قرارداد سه ساله خود را نمی‌خواهد بلکه طلب خود از فصل گذشته به اضافه آنچه در این فصل برای پرسپولیس کار کرده را می‌خواهد که به مراتب مبلغ بسیار کمتری از کل پولی می‌شود که می‌توانست از اخراج خود بابت حق فسخ قرارداد بگیرد.
اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------