آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

خودكشی بازیکن معروف لیگ برتری تكذيب شد!



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - خودكشی بازیکن معروف لیگ برتری تكذيب شد!

سرپرست تیم ذوب آهن شایعه هولناک مربوط به سينا عشوري بازیکن این تیم را تکذیب کرد.

علی شجاعی درباره این  شایعه که سینا عشوری وضعیت نابسمان روحی دارد مي گويد:« نمی دانم چرا و چطور چنین شایعاتی مطرح می شود، اما سینا در روزهای هفته گذشته کنار تیم تمرین می کرد و هیچ مشکلی از این نظر نداشت.

براساس این گزارش طی 24 ساعت گذشته و در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر خودکشی هافبک تیم ذوب آهن مطرح و خیلی سریع در این فضا منتشر شد. البته این موضوع از سوی نزدیکان و دوستان وی در همان فضا و در همان ساعات تکذیب شد، اما برخی همچنان بر این موضوع اصرار می ورزیدند.سرپرست تیم ذوب آهن با اشاره به این بحث مي گويد:«این شایعات دروغ است.

 

مگر چه اتفاقی رخ داده که کسی بخواهد به خاطر یک کارت معافیت خدمت اقدام به چنین کارهای کند. سینا و باشگاه ذوب آهن پیگیر این مشکل به وجود آمده، هستند و امید زیادی هم داریم که بتوانیم هرچه زودتر این قضیه را فیصله ببخشیم.سینا در روزهای پایانی هفته گذشته با تیم تمرین می کرد و حضوری شاداب در جمع دوستانش داشت. او به بازیکنان تیم اعلام کرد که پیگیر این قضیه است تا بلکه بتواند مشکلش را برطرف سازد.»
 اخبار ورزشی - فوتبال ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------