شایعه در اردوگاه سرخ; کرانچار سرمربی پرسپولیس می شود؟!+ واکنش کرانچار



اخبار,اخبار ورزشی, باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - شایعه در اردوگاه سرخ
کرانچار سرمربی پرسپولیس می شود؟!

آنطور که از تحولات باشگاه پرسپولیس خبر می رسد گویا حمید درخشان خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکند قرار است جای خود را به مربی دیگری بدهد. 

به گزارش جام جم ، اخراج غیر منتظره علی دایی از راس کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، حمید درخشان را به صندلی هدایت این تیم نزدیک کرد و او بعد از چند جلسه نهان و آشکار با برخی مدیران پرسپولیس جانشین علی دایی شد. تغییر و تحولاتی که حواشی بسیاری را به بار آورد و درخشان را به این نتیجه رساند که کار کردن در این تمی با این حجم انتقاد خیلی هم کار ساده ای نیست.

درخشان عصر جمعه برای اولین بار روی نیمکت سرخ ها نشست و اگرچه با یک گل از حریف خود نفت مسجد سلیمان عقب افتاد اما در پایان به تساوی یک بر یک با این تیم قعرنشین رضایت داد تا همه به این نتیجه برسند پرسپولیس با حمید درخشان هم قرار نیست اوضاع خیلی بهتری به نسبت دوران کابوس وار علی دایی داشته باشد.

حالا و بعد از چند روز از این تحولات اخبار جدید و عجیبی به گوش می رسد. آنطور که گفته می شود گویا حمیدرضا سیاسی مرد همه کاره این روزهای پرسپولیس به دنبال یک شوک بزرگتر به این تیم است و در این راه قرار است عمر مربیگری درخشان در پرسپولیس به دو هفته هم نرسد.

آنطور که شنیده می شود، سیاسی به فاصله چند روز از انتصاب درخشان مذاکراتی را با زلاتکو کرانچار داشته و این مربی کروات قرار است سرمربی تیم بحران زده پرسپولیس لقب بگیرد.

نکته جالب قضیه هم اینکه مدیران پرسپولیس از سازمان لیگ برای حمید درخشان کارت موقت گرفته اند و او قرار بوده تنها یک هفته آن هم به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت سرخ های پایتخت بنشیند.

با این حال باید دید روزهای پرالتهاب و سراسر حاشیه پرسولیس با این کادر مدیریتی به کجا خواهد رسید. چهارشنبه هفته گذشته هیات مدیره پرسپولیس علی دایی را از هدایت و علیرضا رحیمی را از مدیرعاملی این باشگاه برکنار کردند.

 

---------------------------------

 

کرانچار به شايعات پايان داد / کرانچار: نه پرسپوليس و نه تيم‌ملي

زلاتکو کرانچار سرمربي اهل کرواسي سابق سپاهان تاکيد کرد فعلا با هيچ تيم ايراني اي وارد مذاکره نشده است.

کرانچار به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در حال حاضر در تهران هستم و استراحت می‌ کنم، شرایط ذهنی خوبی دارم. نمی توانم بگویم از تصمیمی که گرفتم راضی هستم یا نه اما هر چه که بود به صلاح هر دو طرف بود. من به دلایل شخصی سپاهان را ترک کردم و امیدوارم آنها موفق باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا از طرف باشگاه پرسپولیس با او تماس گرفته شده یا نه گفت: نه پرسپولیس و نه تیم‌ملی با من هیچ صحبتی انجام نداده اند. این حرف ها که درباره من زده می‌ شود حقیقت ندارد.

اخبار ورزشی - جام جم , ورزش 3

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------